اخبار داغ

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور :

پرداخت تسهیلات به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال

پرداخت تسهیلات به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سالانه در روستاها به ۲۰۰ هزار واحد مسکن تسهیلات پرداخت می‌شود، گفت: از سال ۸۴ تاکنون بیش از دو میلیون و ۱۰۰ واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخته شده و البته این روند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزالله مهدیان در حاشیه بازدید از منازل در حال ساخت سیل زده روستاهای شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص سیاستهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توجه به اقشار ضعیف برای ساخت مسکن، اظهار کرد: بحث مسکن مسئله منفک از دیگر مسائل و شرایط اقتصادی کشور نیست و شاید یکی از مواردی که روی آن سرمایه گذری می‌شود و سرمایه سرگردان می‌شود، مسکن است.

وی ادامه داد: دلیل این امر این است که قیمت مسکن به صورت کاذب بالا رفت و باعث شد که بسیاری از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه مشکل پیش بیاید.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور از واگذاری زمین ارزان قیمت و تسهیلات بنیاد مسکن در این زمینه به اقشار کم درآمد جامعه خبر  داد و گفت: برای بسیاری از اقشار تحت حمایت کمیته امداد زمین رایگان و تسهیلات از محل کمیته ۱۰۰ امام هم دراختیارشان قرار می‌دهیم .

وی گفت: ما درحال حاضر سالانه در روستاها به ۲۰۰ هزار واحد مسکن تسهیلات پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال ۸۴ تاکنون بیش از دو میلیون و ۱۰۰ واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخته شده است و البته این روند ادامه دارد و از محل کمک های کمیته صد امام می‌شود.

مهدیان گفت: در شهرها برای ساخت مسکن کمی با مشکل مواجه ایم و شرایط سخت تر است چرا که هم قیمت زمین و هم مصالح ساختمانی بالاست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه