اخبار داغ

در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد؛

تجمع اعتراضی بیش از 4000 دانشجو به وضعیت رهبر شیعیان نیجریه

تجمع اعتراضی بیش از 4000 دانشجو به وضعیت رهبر شیعیان نیجریه
تجمع اعتراضی ۴۵۰۰ نفری دانشجویان در اعتراض به وضعیت شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، تجمع اعتراضی ۴۵۰۰ نفری دانشجویان طرح ولایت در اعتراض به وضعیت شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا» «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» خواستار اجماع مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی و آزادی هرچه سریع‌تر شیخ زکزاکی شدند.

, .,

, , ,

در پایان نماینده دانشجویان طرح ولایت در جمع ۴۵۰۰ نفری دانشجویان  بیانیه ای را قرائت کرد که در این بیانیه آمده بود؛ امروز در نیجریه چی می گذرد و تا کی باید شاهد ظلم در امت اسلامی باشیم، از چهار سال گذشته شاهد زندانی شدن رهبر مسلمانان نیجریه و کشتار مسلمانان نیجریه و تعداد زیادی از اعضای خانواده شیخ زکزاکی بودیم که پس از آن محدودیت در امکانات درمانی، محدودیت در ارتباط با سایر افراد، انفجار حسینیه بقیه الله و شکنجه ایشان توسط ارتش و دولت نیجریه با حمایت مستکبرین عالم بودیم.

,

, ,

ما دانشجویان طرح ولایت 98 اینجا جمع شده ایم تا با فراگیری اندیشه اسلامی و به کارگیری عملی آن در راستای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران فریاد خود را علیه ظلم به گوش تمام عالمیان برسانیم و جنایات مستکبرین عالم که امنیت و آزادی را از بشریت صلب کرده اند محکوم می کنیم لذا با منطقی مستحکم و صدایی رسا و مشت های گره کرده قیام می کنیم.

,

, ,

سازمان حقوق بشر موظف است هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری وضعیت سلامت شیخ زکزاکی و صحت و سلامت ورود کرده و گزارش را در این خصوص منتشر کند؛ چنانچه سازمان ملل در وظایف خود کوتاهی کند، بار دیگر در برابر وجدان های بیدار، وابستگی اش به قدرت های استکباری اثبات خواهد شد.

,

, ,

دولت نیجریه بداند که نمی‌تواند با اسلام گرایی در نیجریه مبارزه کند لذا دست از شرارت بردارد و طبق ضوابط بین المللی و وجدان انسانی با شیخ زکزاکی تعامل کند و چنانچه روند شکنجه های وی ادامه پیدا کند، هرگونه عواقب آن بر عهده دولت نیجریه است، چنانچه شاهدیم دولت لیبی در خصوص امام موسی صدر چه کرد و سرانجام قذافی چه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه