اخبار داغ

امام جمعه قوچان:

موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره

موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره
حجت الاسلام والمسلمین دستجردی گفت: موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره. بنابراین مدیران و مسئولین می بایست ثمرات مقاومت را در حوزه کاری خود بیان کرده و به نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مدیران و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کارگزاران در سایر کشورهای جهان، از امتیاز مقبولیت و مشروعیت برخوردار بوده و اعمالشان از نوع توحید افعالی محسوب می شود و در این مسیر می بایست به اهداف و راهبردهای تعیین شده از سوی جمهوریت نظام و ولی فقیه توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی برنامه ریزی را رکن اصلی موفقیت در مدیریت دانست و ادامه داد: وقتی در چارپوب یک نظام قرار گرفتیم می بایست به آرمان های آن هم پایبند باشیم و اگر به این دو مساله توجه نشود عملا حتی موضوع مدیریت و پذیرش مسئولیت، مشروعیت نخواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه در طول تاریخ  دشمن برای نظام های اسلامی دنیا، برنامه ریزی های بسیار زیادی داشته و این مساله هم ناشی از این است که همیشه میان عقل و جهل مبارزه وجود دارد، افزود: نباید فراموش کنیم که انسان های عدالت محور خستگی ناپذیر بوده و مدیریت منفعل و بدون برنامه ریزی نیز با مدیریت انقلابی فاصله دارد و کارگزاران در مدیریت اجتماعی خود، از دشمنان و حتی افراد  تحت نفوذ دشمن که در جامعه حضور دارند، هیچگاه نباید غفلت کنند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال حاشیه سازی برای مدیران پویا است و افرادی که عملکرد خوبی ندارند به دنبال حاشیه سازی هستند تا ضعف هایشان پدیدار نشود، تاکید کرد: موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره و مدیران شهرستانی می بایست ثمرات مقاومت را در حوزه کاری خود بیان کرده و به نمایش بگذارند.

,

حجت الاسلام دستجردی با بیان اینکه دلیل تفاوت مدیران و مسئولین دهه شصت با برخی مدیران زمان حال این است که در آن موقع تمام موضوعاتی که از جانب امام جامعه و نظام برنامه ریزی می شد، آن مطالبه را به بهترین شکل و بدون هیچ چشم داشتنی انجام می دادند واما در شرایط فعلی برخی از مسئولین  برنامه ها و حرف های نظام را به خود نظام تحویل می دهند؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل قرار دارد اما قبول داریم که دولت در موضوعات اقتصادی و تخصیص بودجه مشکل دارد و باید این موضوع را درک کنیم و برای حل مشکلات در کنار دولت قرار بگیریم و اگر قرار به مقابله سیاسی با دولت باشد، مصداق آب ریختن به آسیاب دشمن عمل کرده ایم.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان منفعل است و به دنبال سازوکاری جدید برای خروج آن از انفعال هستیم، تصریح کرد: موضوع حجاب یکی از مطالبات جدی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید ببینیم که کارگزاران جمهوری اسلامی ایران چه اقداماتی انجام داده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: برخی ادارات برنامه ریزی فرهنگی انجام می دهند اما خودشان به آن اصول فرهنگی پایبند نیستند، به عنوان مثال برخی ادارت گزارش هایی از اقدامات و فعالیت های خود پیرامون هفته عفاف و حجاب به بنده ارائه کردند اما وقتی موضوع عفاف و حجاب را در همان اداره بررسی می کنیم می بینیم که کم کاری های زیادی در این حیطه مشهود است.

,

امام جمعه قوچان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه نیز بیان داشت: برخی مدیران شهرستان طی چند سال حضور در پست مدیریتی خود، در نماز جمعه ها حضور ندارد و سوال اینجاست که این افراد چگونه میخواهند مشروعیت خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران رثابت کنند و این در حالی است که کارگزاران و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران می بایست جمهوریت و اسلامیت نظام را عملی کنند و نباید به هیچ یک از این دو عامل کم توجهی شود.

,

وی تصریح کرد: بنده نیازی به حضور مدیران و مسئولین در نماز جمعه ندارم بلکه این مساله یک مطالبه مردمی و وظیفه ای اداری است و اگر نیاز باشد که مشکلی را پیگیری کنم، وظیفه آن مدیر در دستگاه  اجرائی است که به پیگیری های بنده پاسخ دهد.

,

امام جمعه قوچان با تاکید بر اینکه فعالیت ها و اقدامات مدیران باید در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد، گفت: موفقیت نظام می بایست بر موفقیت های گروهی و جناحی اولویت داشته باشد و اگر غیر این باشد می توان آن را مصداق کم توجهی و خیانت دانست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه