اخبار داغ

آخرین وضعیت ذخائر آبی سدهای کشور

آخرین وضعیت ذخائر آبی سدهای کشور
وزیر نیرو با اشاره به همراهی مردم در مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به مصرف انجام شده همچنان ۷۵ درصد حجم کل مخازن سدهای کشور پر است اما در برخی از استانها مانند سیستان و بلوچستان همچنان با کم آبی مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر نیرو گفت: کمبود منابع مالی علت کند شدن اجرای طرح های تامین آب شرب کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رضا اردکانیان در حاشیه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با مشارکت اعضای کمیسیون عمران مجلس برای رفع کمبود اعتبار و تعیین راهکاری به منظور جلب حمایت بیشتر دولت با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلساتی برگزاری خواهیم کرد.
,
 
,
وی گفت: با کمک منابع صندوق توسعه ملی می توان اجرای طرحهای مربوط به آب شرب را سرعت بخشید .
,
 
,
وزیر نیرو با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور نسبت به سال گذشته بهتر است ادامه داد: با توجه به بارشهای انجام شده در ابتدای سال جاری کمک زیادی به حل مشکلات آب شرب در سراسر کشور شده است.
,
 
,
اردکانیان با اشاره به همراهی مردم در مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به مصرف انجام شده همچنان 75 درصد حجم کل مخازن سدهای کشور پر است اما در برخی از استانها مانند سیستان و بلوچستان همچنان با کم آبی مواجه هستیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه هیچ پیچیدگی در اجرای طرح های آب شرب وجودندارد ادامه داد: با توجه به دانش و تجهیزات مناسب موجود در کشور نیازی به واردات وجود ندارد و میتوان از امکانات داخلی برای اجرای طرح ها برخوردار شد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه