اخبار داغ

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در غرب تهران/ اعزام مأموران آتش‌نشانی از ۷ ایستگاه

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در غرب تهران/ اعزام مأموران آتش‌نشانی از ۷ ایستگاه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در غرب تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی یک مجتمع تجاری در غرب تهران در بلوار کوهک گفت: در ساعت ۲ بامداد وقوع یک فقره آتش‌سوزی گسترده به سامانه آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: از آنجا که حجم تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ زیاد بود و همه اعلام کرده بودند که آتش سوزی وسیعی در مجتمع تجاری رخ داده است مأموران ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۵ نردبان و تعداد زیادی دستگاه های اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.
,
 
,
ملکی گفت: آتش نشانان ظرف مدت ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشخص شد یک مجتمع تجاری ۵ طبقه که در کنار آن یک مجتمع اداری ۱۰ طبقه وجود دارد شعله ور شده است.
,
 
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: نمای این ساختمان که از جنس کامپوزیت بود در حال سوختن بود و البته چند مغازه در طبقه اول و پنجم این مجتمع نیز شعله ور شده بودند.
,
 
,
وی گفت: از آنجا که احتمال داده می شد که آتش به نمای ساختمان ۱۰ طبقه نیز سرایت کند مأموران آتش نشانی کار اطفای حریق را با سرعت آغاز کردند و خوشبختانه این کار به نتیجه رسید و خیلی زود آتش مهار شد.
,
 
,
ملکی تصریح کرد: در یکی از اضلاع این مجتمع تجاری یک برج مسکونی وجود داشت که برای رفع خطرات احتمالی و اینکه آتش به هر تقدیر ساکنان برج را تهدید می‌کرد این افراد هم از ساختمان تخلیه شدند اما خوشبختانه هیچ اتفاقی رخ نداد و آتش اطفاء شد.
,
 
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه کسی مصدوم نشده و مورد فوتی نیز نداشته این گفت: آتش نشانان در حال لکه گیری و بازبینی محل هستند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه