اخبار داغ

فعال اجتماعی عنوان کرد:

گام دوم انقلاب؛ گام پرورش و رشد جوانان انقلابی

گام دوم انقلاب؛ گام پرورش و رشد جوانان انقلابی
فعال اجتماعی دشتستان گفت: گام دوم انقلاب یعنی پرورش و رشد جوانان انقلابی در مساجد وپایگاهها است که باید در الویت قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فعالان سیاسی و اجتماعی دشتستان درراستای گام دوم انقلاب با امام جمعه این شهر دیدار و در خصوص اجرای برنامه های گام دوم انقلاب گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
حجت الاسلام شهسوار اظهار کرد: بی شک رسیدن به مرحله پنجم یعنی تمدن سازی رسیدن به زمان ظهوری است که مقدمات آن فراهم شده است.
,
 
,
شهسوار افزود: مابا گذر از چهل سال اول از عمرپربرکت انقلاب اسلامی و وارد شدن به مرحله دوم انقلاب و با داشتن سرمایه هایی مانند جوانان  میتوانیم با پیروی و عمل به گام دوم انقلاب زمینه ساز مقدمات ظهور آقا امام زمان رافراهم و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش تحویل برسانیم.
,
 
,
وی عنوان کرد: امروز در عرصه های مختلف نیازمند همت جوانان هستیم که با حضور فعال در این میدان ها و خودسازی بتوانند به اهداف اصلی برسند.
,
 
,
گام دوم انقلاب یعنی پرورش و رشد جوانان انقلابی
,
 
,
در ادامه زمانی با تاکید بر اجرا دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور فعال صاحبان قلم در فضای مجازی، عنوان کرد: درخواست از امام جمعه محترم مبنی بر همکاری و همیاری ائمه جمعه و جماعات و فعالین فرهنگی در تبیین بیانه گام دوم انقلاب. در سطح جامعه بویژه بندهای مربوط به گفتمان انقلاب و توجه به نیروی فعال و بالقوه جوانان در عرصه های مختلف و عملیاتی نمودن بیانه گام دوم انقلاب مهمترین مطالبات است.
,
 
,
پوراکبری فعال اجتماعی دشتستان تصریح کرد: گام دوم انقلاب یعنی پرورش و رشد جوانان انقلابی در مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج است که باید در الویت قرار بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه