اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه و بسیج در برخورد با قانون‌شکنان در کنار نیروی انتظامی هستند/ مطالبه ما از دستگاه‌های متولی امر به معروف ساختن جامعه‌ای با نشاط است

سپاه و بسیج در برخورد با قانون‌شکنان در کنار نیروی انتظامی هستند/ مطالبه ما از دستگاه‌های متولی امر به معروف ساختن جامعه‌ای با نشاط است
سردار مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همکاران ما در سپاه و بسیجیان هر جا که ناجا نیاز داشته باشد در خدمت نیروی انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخود با هنجار شکنان و قانون شکنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مطهری، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت: با توجه به صحبت های سردار اشتری در فاز اول ناظر یک 150 هزار مورد به ناجا گزارش شده بود که این عدد در فاز دوم ناظر یک به 80 هزار مورد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مقام مسئول تأکید کرد: همکاران ما در سپاه و بسیجیان هر جا که ناجا نیاز داشته باشد در خدمت نیروی انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر و برخود با هنجار شکنان و قانون شکنان هستند.

,

سردار مطهری با بیان اینکه ما مسلمان هستیم و نباید نگاه کنیم که یهودیت و مسیحیت چه مورادی را عنوان می کنند، ابراز کرد: بر اساس دستور خداوند متعال وظایفی برای زنان و مردان قرار داده شده است و ما باید به دنبال آن مسائل باشیم.

,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جامعه جهانی غلط های زیادی را انجام می دهد که به ما مرتبط نیست، اظهار کرد: اینکه جامعه جهانی هر چه می گوید عمل کنیم و فردا نیز مزالب ضد دینی را عنوان می گنند اجرا کنیم؛ این مسئله پذیرفته نیست.

,

این مقام مسئول بیان کرد: غالب جامعه ما خوب هستند و درصد خیلی خیلی اندکی افراد هنجار شکن حضور دارند و همچنین ممکن است برخی اعتقادی به دین نداشته باشند؛ اما بیش از 95 درصد مردم مسلمان هستند و به دنبال اجرای دستورات اسلام و خداوند متعال می باشند.

,

دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این راستا از کسانی که وظایف خود را انجام نداده اند، مطالبه می کند تا بتوانیم جامعه ای سالم، با نشاط داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه