اخبار داغ

با حضور مسئولین و خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بام ایران آغاز شد

جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بام ایران آغاز شد
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده گفت: امیدواریم همسران و دختران کارکنان سپاه با خاطرات خوبی از چهارمحال و بختیاری خارج شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز; سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امیدواریم همسران و دختران کارکنان سپاه با خاطرات خوبی از چهارمحال و بختیاری خارج شوند.

 وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری معروف است به بام ایران تاکید کرد طبیعت این استان بکر و دست‌نخورده است اما قبل از اینکه منابع طبیعی و خدادادی آن به چشم آید نام شهدا و تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) مشخص است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در این استان بالغ‌بر یک میلیون نفر زندگی می‌کنند بیان داشت: نام زیبا و بلندپایه چهارمحال و بختیاری همواره چشمان مهمانان را نوازش می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علمای بزرگی در این استان زندگی کردند و آموزه‌های نورانی مکتب علما همواره چراغ راه این استان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان غیور این استان دفاع از کشور را محدود به مرزهای کشور نمی‌دانند و در این راه با اهدای ۱۴ شهید مدافع حرم پیشتاز بودند.

وی یادآور شد: در جشنواره فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده قریب به ۲ هزار نفر از همسران و دختران کارکنان سپاه در ۶ رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند و در این راستا ظرفیت‌های سپاه استان درقالب ۱۱ کمیته تخصصی سازماندهی شده است و در طول برنامه به ایفای نقش می‌پردازند.

سردار اکبری از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و تولیدات استان در حاشیه برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری برنامه شبی با شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه