اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تقدیر فرماندهان سپاههای استانی از برخورد ناجا با هنجارشکنان/ نیروهای مسلح، پاسبانان حریم قانون

تقدیر فرماندهان سپاههای استانی از برخورد ناجا با هنجارشکنان/ نیروهای مسلح، پاسبانان حریم قانون
با اعلام حمایت های قشرها و نهادهای متعدد از برنامه های نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان، فرماندهان سپاه در استانهای مختلف نیز، مبارزه با قانون شکنی را وظیفه اصلی نیروی انتظامی برشمرده و از برنامه های این نهاد در عمل به وظیفه خود، اعلام حمایت و قدردانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیداری که با ائمه جمعه کشور داشت با بیان اینکه مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود، گفت: در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم و نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است، اما اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

در این میان، فرماندهان سپاههای استانی و شهرستانی در کنار سایر مسئولین ،  از برنامه های ناجا در برابر هنچار شکنان تقدیر کرده و خود را حامی برنامه های پلیس مقتدر کشور عنوان کردند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند

, فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی, :, :, قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند,

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی با کسانی که عمداً منکرات را در جامعه ترویج می‌کنند و به دنبال قبح شکنی هستند، به صورت قانونی برخورد کند و از هیچ کسی باکی نداشته باشد، چرا که اجرای قانون و قاطعیت به موقع امنیت جامعه را تضمین می کند و مردم از آن حمایت می کنند.

, .,

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تشکر از مواضع فرمانده ناجا در اعلام قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، گفت: برای اجرای قانون راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می توان به راه های ایجابی اشاره کرد که بهترین راهکار است. اینکه مردم بپذیرند برای برقراری امنیت، نظم، آرامش و رعایت حقوق شهروندی قانون را رعایت کنند و برای همگان این موضوع جا بیفتد، مطمئناً بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از بین خواهد رفت.

, .,

کریمی، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی خلاف شرع است، اظهار کرد: فرار از مالیات، تضییع کردن حقوق همسایه و دیگر شهروندان، بوق زدن های غیرضروری و ... همگی از تخلفاتی است که هم در دنیا هم در آخرت معصیت محسوب می‌شود.

, .,

وی با بیان اینکه جامعه خوب جامعه ای است که قوانین در آن رعایت می شود، گفت: در چنین جامعه ای همه در امنیت به سر می برند و مشکل و گرفتاری نیز به وجود نخواهد آمد. طبیعی است که در هر جامعه ای عده ای پیدا می شوند که قوانین را رعایت نمی کنند و حق و حقوق دیگران را ضایع می کند.

, .,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: برخی افراد به قانون تن نمی دهند و از آن تخلف می کنند، اینجاست که روش های ایجابی جوابگو نیست و نیاز به قاطعیت وجود دارد تا این افراد آسایش، آرامش و امنیت را از جامعه سلب نکرده و حقوق عامه مردم را ضایع نکنند.

, .,

وی افزود: لذا اینجاست که پلیس و سایر دستگاه ها باید با قاطعیت اقدام کنند و البته این قاطعیت نیاز به پشتیبانی مردمی هم دارد. به این معنی که عموم مردمی که حاضر به ضایع شدن حقوق خود نیستند و توقع بازپس‌گیری حقوق خود از جانب پلیس را دارند، باید در پشتیبانی از پلیس اقدام کنند تا اقدام قاطعانه پلیس در جامعه مقبول شود.

, .,

کریمی با بیان اینکه برخی افراد در برخورد پلیس با افراد قانون شکن مزاحم پلیس و مانع برخورد او با فرد متخلف می شوند، گفت: حضور در جامعه با لباس های ضد ارزشی که ترویج کننده فرهنگ منحط غرب است، علاوه بر ضایع کردن حقوق خود و نمایش کمالات خود به نا اهلان، حقوق اجتماعی را نیز ضایع می کنند که این قابل چشم پوشی نیست.

, .,

وی فرهنگ غرب را فرهنگ لاابالی گری و بی بند و باری دانست و افزود: نیروی انتظامی با کسانی که عملاً و عمداً این منکرات را در جامعه ترویج می‌کنند و به دنبال قبح شکنی هستند، به صورت قانونی برخورد کند و از هیچ کسی باکی نداشته باشد، چرا که اجرای قانون و قاطعیت به موقع امنیت جامعه را تضمین می کند و حمایت مردم را نیز در پی دارد.

, .,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: عموم مردم گرچه به زبان نیاورند ولی در ذهن و وجود خود، مقابله با هنجارشکنان را تایید کرده و این حرکت را تحسین می کنند. چرا که اگر عفاف جامعه ای شکسته شود، همه مردم و خانواده ها آسیب خواهند دید، به همین دلیل مردم در چنین مواقعی باید عکس العمل نشان داده و از پلیس حمایت کنیم.

, .,

فرمانده سپاه شهداء: ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی است

, فرمانده سپاه شهداء, :, :, ظرفیت سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی است,

فرمانده ساه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه تمام اظهارات فرمانده نیروی انتظامی مورد تایید است، گفت: ظرفیت عظیم سپاه و بسیج به عنوان یاری‌گر نیروی انتظامی در مباحث مقابله با بی‌قانونی آماده خدمت‌رسانی است.

, .,

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: تمام اظهارات سردار اشتری مورد تایید مجموعه است.

, .,

وی، افزود: در حوزه عمل به قانون و مقابله با قانون‌شکنان در حوزه اجتماعی، ظرفیت بسیج و سپاه در کنار ناجا بوده و آماده همکاری با این نیرو در مباحث مربوطه هستیم.

, .,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با بیان این نکته که پاسداشت و ترویج فرهنگ ایرانی ـ اسلامی با پشتیبانی نیروی بسیج محقق می‌شود، عنوان کرد: در این راستا تلاش‌های وافری توسط نیروهای بسیجی در سراسر استان انجام شده و همچنان نیز همراه با برادران نیروی انتظامی خواهیم بود.

, .,

وی، همکاری و همراهی با ستادهای مختلف نظیر امر به معروف و نهی از منکر را از ماموریت‌های ذاتی سپاه و بسیج نام برد و گفت: در این زمینه نیز طبق نیازهای علام شده آماده همکاری به نیروی انتظامی و ستادهای مربوطه هستیم.

,

 

,

سردار اکبری: سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با نیروی انتظامی دست همکاری میدهد

, سردار اکبری: سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با نیروی انتظامی دست همکاری می, , , دهد,

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در راستای برخورد با هنجار شکنی با نیروی انتظامی هرگونه همکاری لازم را انجام می دهد.

, .,

سردار علیمحمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ما شاهد هرگونه هنجارشکنی که در سطح استان و شهرستان ها باشیم با همکاری نیرو انتظامی و ارشاد تذکرات لازم را به فرد مذکور خواهیم داد.

, , .,

وی تصریح کرد: در مجموعه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ستاد امر به معروف و نهی از منکر  وجود دارد که این ستاد برنامه های متعددی را در سطح استان انجام می دهند.

, .,

سردار اکبری با اشاره به اینکه ما در هر زمینه امنیتی و قانونی با نیرو انتظامی همکاری لازم را داریم بیان داشت: اگر ابلاغی در این زمینه به دست ما برسد هرگونه همکاری لازم را انجام می دهیم.

, .,

وی یادآور شد: خانواده شهدا، ایثارگران و خانواده های ارزشی بسیاری از مسائل از جمله امر به معروف و نهی از منکر  را نسبت به دیگر جاها رعایت می کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد

, فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:, جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

, .,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نیروی انتظامی پیرامون برخورد با قانون‌شکنان و هنجارشکنان، گفت: قانون خط قرمز همگان است و باید احترام به قانون و عمل به آن در تمام کشور مبنای همه اقدامات باشد.

, .,

وی با بیان اینکه نباید میدان را برای مانور قانون‌شکنان خالی کرد، اظهار داشت: بی‌توجهی به قانون کشور یعنی بی‌احترامی به مردم و زیر پا گذاشتن حقوق عموم مردم، بر همین اساس وظیفه دستگاه‌های مسئول است که در حمایت از حقوق مردم برابر قانون‌شکنان با قاطعیت ایستادگی کنند.

, .,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور است، عنوان کرد: جوسازی‌ها علیه نیروی انتظامی -که از سوی دشمنان ملت ایران مدیریت می‌شود-، با هدف ضربه زدن به اقتدار نیروی انتظامی است و البته آن‌ها به وضوح می‌دانند که ضربه به اقتدار نیروی انتظامی، خدشه‌دار شدن امنیت عموم مردم را به دنبال دارد.

, .,

پورشمسی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متعددی متولی برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی هستند و انتظار این است که همه این دستگاه‌ها در این زمینه به طور جدی فعال باشند و نیروی انتظامی را تنها نگذارند.

, .,

وی با بیان این مطلب که تأکید فرمانده نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با قانون‌شکنان و هنجارشکنان در راستای حمایت از مردم است، تصریح کرد: اقدامات نیروی خدوم انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد جایی که پای حقوق مردم در میان است، نیروی انتظامی با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

, .,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، بیان کرد: سپاه پاسدارن نیز این روحیه مردم‌داری و قانون‌مداری را مغتم می‌شمارد و با نیروی انتظامی در این عرصه همراه و همگام است.

, .,

پورشمسی افزود: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی ممکن است برای برخی افراد معدود تلخ و ناخوشایند باشد اما در حقیقت برای همه افراد جامعه مفید است و اگر غفلت شود تبعات ضدفرهنگی و ضدامنیتی برخی ناهنجاری‌ها دامنگیر آحاد مردم می‌شود.

, .,

 

,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان: پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها هستیم

, فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان: پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها هستیم ,

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هنجار شکنی هایی که در کشور اتفاق می افتاد اگر پلیس به موقع وارد نشود رو به رشد خواهد بود، گفت: پشتیبان برنامه های ناجا در ایجاد امنیت، سلامت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان هستیم.

, .,

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی عصر همدان، با اشاره به سخنان سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مبنی بر اینکه با تعدی کنندگان به حقوق مردم، تعارفی نداریم؛ قاطعانه و طبق قانون با آنها برخورد می کنیم اظهار داشت: چند ماهی است هنجار شکنی هایی در کشور اتفاق می افتاد که اگر پلیس به موقع وارد نشود این ها رو به رشد خواهد بود.

, .,

وی افزود: از تصمیمات سردار اشتری، فرمانده ناجا در خصوص برخورد با ناهنجاری ها و موضوعات این چنینی به خصوص در حوزه حجاب و عفاف تشکر می کنیم.

, .,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما به طور قاطع از مواضعی که فرمانده ناجا گرفتند پشتیبانی می کنیم اضافه کرد: ما از برنامه های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها و مواضع ناجا در برخورد با هنجارشکنان در کشور پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم.

, .,

سردار مجیدی تاکید کرد: در استان همدان هم حمایت خود را از نیروی انتظامی و برنامه های آن، خدمت فرمانده ناجا اعلام کردیم.

, .,

وی با بیان اینکه همکاری بسیج و سپاه با ناجا را نیز اعلام کردیم عنوان کرد: هرکجا نیاز باشد در کنار ناجا خواهیم بود و از برنامه‌های نیروی انتظامی پشتیبانی می‌کنیم.

, .,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: در بحث عفاف و حجاب در استان همدان بسیج را به کمک ناجا فرستادیم و برنامه هایی که فرمانده ناجا در این خصوص دارند تمام توان خود را به کار می گیریم تا طرح های مورد نیاز ناجا در استان پیاده شود.

,

 

,

فرمانده سپاه لرستان: برخورد قاطع با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم است

, فرمانده سپاه لرستان, :, :, برخورد قاطع با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم است,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پشتیبان ناجا هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.

, .,

سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با  سفیر افلاک، با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری و برخورد با هنجارشکنان اظهار داشت: همیشه ما دغدغه این موضوع را داریم و در خصوص برخورد با هنجارشکنان دو نوع برخورد سلبی و ایجابی صورت می‌گیرد.

, .,

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی در این راستا افزود: در راستای ایجابی باید کارهای فرهنگی به‌صورت منظم برنامه‌ریزی شود به‌طوری‌که در این راستا می‌توان اقدامات فرهنگی موردنیاز را در مدارس و دانشگاه‌ها انجام داد.

, .,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی همه دستگاه‌های متولی و نهادهای فرهنگی با همکاری می‌توانند در کنار هم اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

, .,

وی بیان کرد: بخشی از برخوردها به‌صورت سلبی است و ناجا وظیفه دارد با هنجارشکنان برخورد کند که تاکنون نیروی انتظامی به وظیفه خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بخشی از هنجارشکنی‌ها در جامعه توسط تحریک‌های خارج از کشور و ضدانقلاب‌ها صورت می‌گیرد که باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

, .,

سردار کشکولی عنوان کرد: هنجارشکنان عفت عمومی و ارزش‌ها را هدف قرار داده‌اند که باید دستگاه‌های متولی با شدت با این هنجارشکنان برخورد کنند.وی گفت: در جامعه عده‌ای هستند که سبک‌رفتار و حرکاتشان متفاوت است و نیاز به هدایت و نصیحت دارند که با راهنمایی، گفت‌وگو و تذکر این افراد سبک‌رفتارشان تغییر می‌کند ولی بخشی از افراد عمداً با تحریک خارج از کشور و با نگاه مخالفت با نظام هنجارشکنی می‌کنند و علاوه بر این باارزش‌ها و مظاهر دینی برخورد می‌کنند و اقداماتی مانند سگ گردانی را انجام می‌دهند که باید به‌صورت جدی و قاطعانه با آن‌ها برخورد شود.

, ., .,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ما از قبل پشتیبان ناجا بودیم و هنوز هم هستیم و متن جامعه ما متن دینی، انقلابی و باعفت است و مردمی باایمان و دین‌دار داریم که حافظ ارزش‌ها هستند اما باید با افرادی که هنجارشکن هستند برخورد شود و برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.

, .,

 

,

جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان: مواضع قاطعانه ناجا در برخورد با هنجارشکنان قابل تقدیر است

, جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان, :, :, مواضع قاطعانه ناجا در برخورد با هنجارشکنان قابل تقدیر است,

 جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان نیز از مواضع مقتدرانه و شفاف نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان قدردانی کرد.

, .,

سردار محمد ناظری در گفتگو با عصرهامون گفت: مسئولیت تامین نظم و امنیت در شهرها به نیروی انتظامی محول شده که تاکنون نیز این نیرو با صلابت و سلامت موفق به اجرای تعهدات خود شده است.

, .,

 وی افزود: آنچه توسط ناجا در کشور صورت می گیرد بر اساس مُر قانون و در حیطه چارچوب وظایف تعیین شده بوده و هست اما اگر این روزها فرد یا افرادی خاص بر علیه سبزپوشان نیروی انتظامی مواضع مخالف می گیرند نشات گرفته از القائات شکل گرفته از بیرون و تهاجم فرهنگی نفوذ یافته است.

, .,

 این مقام مسئول تاکید کرد: اگر ناجا در اجرای وظایف قانونی خود مماشات و کوتاهی کند قطعاً دیگر شاهد این امنیت موجود در داخل شهرها نخواهیم بود و عده ای که غیرمنصفانه و یا از روی جهل و عدم آگاهی حرف های غیرکارشناسی بیان می کنند خواسته یا ناخواسته به امنیت پایدار در کشور ضربه می زنند.

, .,

 وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقابله با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر به فرموده مقام معظم رهبری باید با قوت صورت بگیرد طبیعتاً برخورد با هنجارشکنان و کسانی که به حقوق عامه شهروندان تعدی و تجاوز می کنند نیز باید در دستور کار باشد که این موضوع جدیدی نیست بلکه خواست و اراده همگانی مردم ایران است.

, .,

 جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه سپاه با تمام توان در کنار ناجا قرار دارد و از ارائه هیچ گونه کمکی چشم پوشی نمی کند ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی تا امروز قابل قبول بوده و در اکثر موارد تذکرات لسانی و هشداری سرلوحه کار ماموران بوده است اما زمانی که فرد یا افرادی قصد خدشه دار کردن امنیت شهرها را داشته باشند قطعاً نیازمند است که پلیس با استفاده از امکانات و تجهیزات در اختیار و در چارچوب قانون با آنها برخورد کند.

, .,

 

,

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: هنجار شکنی خط قرمز پلیس و همه نیرو های مسلح است

, جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان, :, :, هنجار شکنی خط قرمز پلیس و همه نیرو های مسلح است,

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هم با تاکید بر اینکه بسیج ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، گفت: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست.

, .,

هدایت امیری، جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار نیرو های مسلح پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی است، گفت: تخطی از قانون به هرشیوه و بوسیله هرکسی انجام شود جرم محسوب می شود و نیروی انتظامی بعنوان ضابط قضایی بر اساس وظایفی که قانون برایش مشخص نموده باید با آن برخورد کند.

, .,

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز دشمن به شیوه های مختلف تلاش می کند هنجار شکنی را به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل نماید تا بتواند به اهداف پلید خود در تضعیف فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی برسد که در مقابله با آن نیروی انتظامی بطور تمام قد ایستاده است.

, .,

امیری با تاکید بر اینکه بسیج هم ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، خاطر نشان کرد: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست

,

 

,

برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان ستودنی است

, برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان ستودنی است, برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان ستودنی است,

 

,

به گزارش ایلام بیدار ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در ستاد انتظامی استان ایلام و در دیدار با سردار یاری فرمانده انتظامی این استان با اشاره به مواضع اخیر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان گفت: سخنان فرمانده انتظامی کشور مبنی بر اینکه در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی با هنجارشکنان برخورد می کنند مورد حمایت آحاد مختلف جامعه کشور و نیروهای مسلح می باشد.

, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: برای اجرای قانون راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می توان به راه های ایجابی اشاره کرد که بهترین راهکار است. اینکه مردم بپذیرند برای برقراری امنیت، نظم، آرامش و رعایت حقوق شهروندی قانون را رعایت کنند و برای همگان این موضوع جا بیفتد، مطمئناً بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از بین خواهد رفت.

,

وی افزود: اما در برخی جاها افرادی هستند که به قانون تن نمی دهند و از آن تخلف می کنند، اینجاست که روش های ایجابی جوابگو نیست و نیاز به قاطعیت وجود دارد تا این افراد آسایش، آرامش و امنیت را از جامعه سلب نکرده و حقوق عامه مردم را ضایع نکنند.

,

وی افزود: الحمد الله اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد که هر جایی پای حقوق مردم در میان است، با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

,

شاکرمی ادامه داد: ما از برنامه های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها و مواضع ناجا در برخورد با هنجارشکنان در جای جای کشور و بخصوص استان ایلام حمایت و پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: در استان ایلام تعامل و همکاری بسیار مطلوبی ما بین سپاه و بسیج با ناجا برقرار است و هر زمان که نیاز باشد در کنار برادران عزیزمان در ناجا در برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان هستیم.

,

 

,

حمایت قاطعانه فرمانده سپاه فتح از مواضع انقلابی فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان

, حمایت قاطعانه فرمانده سپاه فتح از مواضع انقلابی فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان ,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص سخنرانی فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان که در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مطرح کرده بود، ضمن قدردانی از مواضع مقتدرانه سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و اقتدار و برخورد قاطعانه با قانون شکنان و هنجارشکنان از مهمترین مطالباتی است که از این نیروی خدوم وجود دارد.

, فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با , صبح زاگرس, ,

سردار حمید خرم دل گفت: جوسازی علیه پلیس در راستای برخورد با فرد متخلف که توسط عده ای از افراد انجام می شود با  اشاره دشمنان نظام و اسلام صورت می گیرد، تنها در راستای تضعیف نیروی انتظامی و سلب قدرت بازدراندگی از آن است اما مواضع محکم فرمانده ناجا نشان داد، نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنی از مواضع خود کوتاه نمی آید.

,

وی افزود: هر کسی می خواهد در جامعه ای زندگی کند باید چارچوب تعریف شده آن جامعه را رعایت کند و خروج از این چارچوبها هنجار شکنی محسوب می شود.

,

فرمانده سپاه فتح تاکید کرد: سخنان سردار اشتری در راستای نظام و قانون است و معتقدم در جامعه دینی نباید حرمت ها شکسته شود و حریم ها رعایت شود، اگر قرار باشد کسی با رفتارش به خون شهدا بی احترامی کند، قابل قبول نیست.سردار خرم دل در پایان گفت: نیروی انتظامی از مردم است و جدا از ما نیست، در راستای برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان باید همه مسئولین دست به دست هم بدهند و در این مسیر گام بردارند.

,

 

,

هوچی گری دشمن برای انفعال پلیس در برابر قانون شکنی محکوم به شکست است

, هوچی گری دشمن برای انفعال پلیس در برابر قانون شکنی محکوم به شکست است,

به گزارش گروه استانی تیتریک، طی روزهای اخیر موضع فرمانده ناجا درباره مقابله جدی با انواع ناهنجاریها و قانون شکنی ها که با بهانه های مختلفی همانند داشتن حریم خصوصی در خودرو و عناوینی از این دست انجام می شود، با حمایت های اقشار متعدد در کشور مواجه شده است.
 
فرمانده سپاه البرز در واکنش به سخنان سردار اشتری، به خبرنگار تیتریک، گفت: پلیس مسئول امنیت انتظامی کشور است و بر اساس مُر قانون عمل می کند، همچنین اقدامات آنها از نظر قانونی تعریف شده و در راستای ابلاغیات رده های بالاتر و مقررات مصوب کشور خواهد بود.  
 
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه قطعا مواضع سردار اشتری صحیح بوده و ما نیز از آن حمایت و پشتیبانی می کنیم، افزود: دشمن با ترفند "دوربین شما، اسلحه شماست" که از طریق بلندگوهای تبلیغاتی خارج از کشور در حال پخش است، به دنبال انفعال پلیس در مقابل هنجار شکنی ها و بی قانونی ها است.
 
وی به لزوم حمایت مردم از پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: نباید پلیس در صحنه تنها بماند زیرا دشمن با تلاش هوشمندانه قصد دارد یکی از بازوهای قدرتمند نظام را که باید حافظ نظم و امنیت باشد را با هوچی گری و فضا سازی به انفعال بکشانند که این امر امکان پذیر نیست.  
 
فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه امروز با تلاش های جهادی خوبی که عوامل نیروی انتظامی دارند نقشه های دشمن هیچگاه با موفقیت همراه نخواهد بود، تصریح کرد: هر میزان دستگاه های فرهنگی کم کاری کنند به همان نسبت کار پلیس بیشتر خواهد شد در صورتی که فعالیت نهادهای فرهنگی تنش های اجتماعی کاهش می یابد.  
 
وی گفت: متاسفانه هر کسی وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد و بار مسئولیت به دوش پلیس خواهد افتاد در نتیجه همه باید تلاش کنند در راستای اجرای قوانین کشور، اقدامات موثری داشته باشند.  
 
سردار مولایی در خاتمه افزود: البته برای سپاه هم روند خدمت رسانی همین گونه است و هر زمانی که امکان مساعدت و کمک به مردم توسط ما وجود داشته باشد از انقلاب و مردم حمایت کرده و آن را بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

, به گزارش گروه استانی تیتریک, تیتریک,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

, انتها,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه