اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی مطرح کرد

مشارکت ۵۵ گروه جهادی در طرح جهاد همبستگی ملی/ ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی

مشارکت ۵۵ گروه جهادی در طرح جهاد همبستگی ملی/ ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با توجه به بارش‌های فروردین‌ماه ۹۸ در سطح استان، ۶هزار واحد مسکونی دچار خسارت و تخریب شد که در همین راستا بسیج سازندگی مسئولیت ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده را به عهده گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، در رابطه با طرح جهاد همبستگی ملی که این روزها در حال اجراست گفت: هدف این طرح که در سطح کشور اجرایی می‌شود، ساخت واحدهای مسکونی برای سیل‌زدگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی در استان

, ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی در استان, ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد توسط بسیج سازندگی در استان,

وی به بیان رویکرد این طرح پرداخت و افزود: ساخت و مرمت ۲۰هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده در کشور با تفاهمی میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در حال اجراست. در استان مرکزی با توجه به بارش‌های فروردین‌ماه ۹۸، ۶هزار واحد مسکونی دچار خسارت و تخریب شد که در همین راستا بسیج سازندگی استان مرکزی مسئولیت ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده را به عهده گرفته است.

,

محترمی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین، اصناف و صنایع استان در این امر خیر گفت: این طرح با محوریت مساجد سراسر استان انجام می‌شود و تاکنون ۳۰۰ واحد احداثی توسط بسیج سازندگی شناسایی‌شده که عملیات ساخت ۱۱۰ واحد آن در ۱۷۰ روستا آغازشده است.

,

خدمت‌رسانی ۴۷۰گروه جهادی در سطح استان

, خدمت‌رسانی ۴۷۰گروه جهادی در سطح استان, خدمت‌رسانی ۴۷۰گروه جهادی در سطح استان,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها به مرحله دیوارکشی رسیده است، گفت: این طرح در کنار مشارکت خیرین و مردم، از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیجی نیز استفاده می‌کند و در همین راستا از مجموع ۴۷۰ گروه جهادی بسیج سازندگی که در استان فعال هستند تا به امروز بیش از ۵۵گروه جهادی در سطح استان در طرح جهاد همبستگی مشارکت داشته‌اند.

,

وی ادامه داد: این طرح به دنبال ایجاد فرصت مهارت‌آموزی برای نقش‌آفرینی در مواجهه با بحران‌ها در یک مدل رفتار انقلابی است و در کنار تربیت کادر و نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی، به دنبال ارائه الگویی اثربخش از اقدام انقلابی برای خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی است.

,

۶ماه حداکثر زمان لازم برای تحویل منازل به آسیب‌دیدگان

, ۶ماه حداکثر زمان لازم برای تحویل منازل به آسیب‌دیدگان, ۶ماه حداکثر زمان لازم برای تحویل منازل به آسیب‌دیدگان,

محترمی از تحویل ۳۰خانه مرمت‌شده توسط جهادگران این طرح خبر داد و افزود: از لحظه آغاز تحویل زمین تا حداکثر ۶ ماه، واحدها تکمیل و تحویل آسیب دیدگان شود.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی جامعه هدف این طرح را افراد مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و گفت: قرار نیست که در این طرح، بسیج به‌صورت کامل مسئولیت ساخت واحدها را بر عهده بگیرد، بلکه بسیج صرفاً در امتداد حرکت دولت نقش حمایت‌کنندگی دارد تا خدمتی به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی ارائه شود.

,

محترمی خاطرنشان کرد: این طرح کاملاً شفاف بوده و مردم می‌توانند کمک‌های خود به‌صورت دقیق رصد کرده و به دست نیازمندان برسانند. در همین راستا نیاز است تا تمامی مردم، صنایع، اصناف و ... با مراجعه به پایگاه‌های بسیج سازندگی در سراسر استان جهت کمک به آسیب دیدگان سیل فروردین ۹۸ بشتابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه