اخبار داغ

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل افزایش یافته است

نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل افزایش یافته است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:به منظور کیفیت بخشی به خدمات مراکز اقامتی، نظارت های تلفیقی، شهرستانی و ستادی از مراکز با رشد محسوس همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،صغری فرشی صبح امروز در جریان بازدید از مراکز اقامتی اردبیل اظهار داشت: به منظور کیفیت بخشی به خدمات مراکز اقامتی، نظارت های تلفیقی، شهرستانی و ستادی از مراکز با رشد محسوس همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با یادآوری انجام 4300 مورد نظارت از سال 97 تاکنون، افزود: این در حالی است که تا قبل از سال 97، 800 مورد بازدید در طول یک سال انجام می شد.

,

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزایش نظارت ها فضای مطلوب رقابتی را رقم زده و موجب شده تا کیفیت خدمات ارائه شده با رشد محسوس همراه باشد.

,

وی تصریح کرد: کیفیت بخشی به خدمات موجب شده تا اقامت گردشگران در مراکز اقامتی افزایش یابد و رضایت مسافران نیز با رشد همراه است.

,

فرشی افزود: در یک سال گذشته توسعه اقامتگاه های بوم گردی نیز با اولویت دنبال شده و از سه واحد تا قبل از سال 97 به تعاد 35 واحد افزایش یافته است.

,

معاون گردشگری اردبیل تاکید کرد: از دیگر اقدامات بهبود خدمات مراکز اقامتی، راه اندازی رزرواسیون آنلاین هتل ها و مراکز اقامتی است که انتظار می رود مراکز اقامتی در تحقق آن مشارکت جدی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه