اخبار داغ

بحران در اصفهان و بی‎محلی وزارت‌خانه

بحران در اصفهان و بی‎محلی وزارت‌خانه
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان در رابطه با موضوع آب چندین بار دچار مشکل شد، وزارت نیرو که متصدی این کار است متأسفانه بی‌تفاوت از این موضوع می‌گذرد؛ نباید بگذاریم حادثه‌ای پیش آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد زمان حضور رئیس‌جمهور در اصفهان، اظهار کرد: قرار بر این بود که رئیس‌جمهور در تیرماه به اصفهان بیاید ولی به تأخیر افتاد؛  سفر وی به اصفهان  قطعی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به وعده‌های ریاست جمهوری در سفر قبلی وی به اصفهان، تصریح کرد: مهم‌ترین قولی که به مردم اصفهان داده شد مربوط به موضوع آب بود که نتوانستیم به وعده‌هایی که دادند دست پیدا کنیم.

,

وی افزود: امروز زاینده‌رود که سال‌های متمادی در آن آب جاری بوده است به یک رودخانه فصلی تبدیل شده است و بعضی از مواقع در طول سال آب در آن جاری است.

,

وی با اشاره به وضعیت مردم در رابطه با آب شرب، افزود: حقیقتاً مردم اصفهان در تنگنا و سختی فراوان و غیرقابل تحمل در مورد آب آشامیدنی روبرو هستند؛ محلات متعددی از شهر اصفهان، شهرستان‌های فلاورجان، شاهین‌شهر، دولت‌آباد، برخوار و خمینی‌شهر آب آشامیدنی ندارند و یا ساعت‌هایی از شبانه‌روز را آب دارند.

,

موسوی لارگانی عنوان کرد: این بحران است به دلیل این‌که تأمین آب آشامیدنی از یک سامانه به پنج میلیون و 200 هزار نفر انجام می‌شود که ازنظر پدافند غیرعامل یک اقدام غیر کارشناسی و غیرمنطقی است.

,

وی افزود: این سامانه را زمانی در نظر گرفتند که جمعیت اصفهان یک‌میلیون و 5800 هزار نفر بود اما در حال حاضر جمعیت بیش از پنج میلیون و 200 هزار نفر است و دیگر جوابگو نیست و نمی‌تواند آب را تأمین کند.

,

سید ناصر موسوی لارگانی بیان کرد: استان اصفهان در رابطه با موضوع آب چندین بار دچار مشکل شد، وزارت نیرو که متصدی این کار است متأسفانه بی‌تفاوت از این موضوع می‌گذرد؛ نباید بگذاریم حادثه‌ای پیش آید و هزینه‌ای برای نظام ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه