اخبار داغ

طرح ضد اسرائیلی کویت روی میز شورای امنیت

طرح ضد اسرائیلی کویت روی میز شورای امنیت
کویت یک بیانیه مطبوعاتی علیه رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت ارائه داد که طبق گفته نماینده دائم این کشور در سازمان ملل، به احتمال زیاد این پیش نویس به دلیل مخالفت یکی از اعضا تصویب نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، منصور العتیبی، نماینده دائم کویت در سازمان ملل در سخنانی گفت که کویت به عنوان تنها کشور عرب در شورای امنیت یک بیانیه مطبوعاتی علیه رژیم صهیونیستی را برای تصویب به شورای امنیت ارائه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این بیانیه شامل چند نکته است که اولین مورد آن محکومیت تخریب منازل فلسطینی در وادی الحمص در شهرک صور باهر است. این بیانیه همچنین از مقامات رژیم اشغالگر می‌خواهد تا با تعهد به قطعنامه شماره ۲۳۳۴ شورای امنیت تخریب خانه‌ها، محاصره غزه و فعالیت‌های شهرک‌سازی خود را متوقف کنند.
,
 
,
العتیبی درباره امکان تصویب این بیانیه نیز گفت: شانس تصویب این بیانیه به دلیل مخالفت یکی از اعضا کم است اما ما با تمامی اعضای شورای امنیت تماس‌هایی را برقرار خواهیم کرد و آمادگی انجام تغییرات در این بیانیه را داریم تا با اجماع تمامی اعضا تصویب شود. به هر حال شاهد خواهیم بود که چه اتفاقی رخ خواهد داد و ما ساعت دوازده ظهر چهارشنبه را به عنوان آخرین مهلت برای تصویب این بیانیه تعیین کرده‌ایم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه