اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

برخورد با هنجارشکنان از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

برخورد با هنجارشکنان از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند، گفت: برخورد با هنجارشکنان یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به این‌که باید در برابر ناهنجاری و بی‌قانونی ایستاد، اظهار داشت: نیروی‌های امنیتی و در رأس آن‌ها نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را بر عهده دارد و نباید در این مسیر شاهد کوتاهی و سستی باشیم.

وی ادامه داد: هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند و هنجارشکنان نباید در جامعه احساس آرامش کنند.

بهشتی افزود: در هر جای دنیا نیز که مشاهده کنید رعایت قانون اصلی‌ترین خط قرمز حکومت‌ها است و در جمهوری اسلامی ایران نیز به همین صورت است.

وی اقدامات اخیر نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اخیراً شاهد هستیم که نیروی انتظامی به‌تنهایی در برابر بی‌حجابی و بدحجابی عده‌ای اندکی از افراد گول‌خورده ایستاده که نشان‌دهنده دغدغه‌ای این نهاد انقلابی است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است چراکه حجاب در کشور ما که پایگاه تشیع است واقعاً مظلوم واقع‌شده است و حقش ادانشده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که مدارس و دانشگاه‌ها به‌جای این‌که محیط پرورش حجاب باشند محیط دامن زدن به بی‌حجابی هستند.

بهشتی بر سالم‌سازی محیط مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: محیط مدارس باید برای رشد فکری و معنوی فرزندان کشورمان آماده و مهیا باشد و فرهنگ عفاف و حجاب در آن‌ها به یک ارزش تبدیل شود.

وی وظیفه‌ای رسانه‌ها را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: متأسفانه برخی از برنامه‌های صداوسیما نه‌تنها در راستای حمایت از حجاب نیست بلکه این فریضه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که باید در این زمینه بازنگری صورت بگیرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه