اخبار داغ

میلیاردها دلار کالا در گمرکات کشور دپو شده است

میلیاردها دلار کالا در گمرکات کشور دپو شده است
رییس هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات کشور گفت: میلیاردها دلار کالا در گمرکات کشور دپو شده است که باید هر چه زودتر این کالاها تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور عصر امروز در نشست بررسی مشکلات بازرگانان در بوشهر اظهار داشت: بازرگانان یکی از منابع مهم اقتصادی نظام هستند که باید توجه ویژه‌ای به آنان داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات کشور با بیان اینکه مشکلات گمرکی در استان بوشهر بیشتر از دیگر گمرکات است، ابراز کرد: ظرفیت تمامی بندرها باید به میزان استاندارد فعالیت برسد تا دشمنان بدانند که ایران می‌تواند اقتصاد بدون نفت را تجربه کند.

,

وی خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی در جابجایی کالاهای تجاری در استان بوشهر شد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در مورد کالاهای همراه ملوان یا همان ته لنجی و کوله‌بران حکم حکومتی صادر کرده است که با هدف ایجاد اشتغال باید این حکم عملیاتی شود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ترخیص کالاهای دپور شده در گمرکات کشور تصریح کرد: میلیاردها دلار از سرمایه‌های نظام، مردم و بخش‌های خصوصی و شبهه دولتی در گمرکات دپو شده‌است و با بی‌توجهی به آنها در نهایت فاسد و تخریب می‌شوند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه