اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان:

دست دلالان را از بازار گندم در زنجان کوتاه می‌کنیم/ آغاز خرید توافقی از گندم‌کاران زنجانی

دست دلالان را از بازار گندم در زنجان کوتاه می‌کنیم/ آغاز خرید توافقی از گندم‌کاران زنجانی
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تلاش سودجویان برای تاثیرگذاری در بازار گندم گفت: دست دلالان را از بازار گندم در زنجان کوتاه می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برداشت گندم در زنجان به دلیل شرایط آب و هوایی با تاخیر آغاز شد، اظهار کرد: تا این لحظه بیش از 29 هزار تن گندم از کشاورزان در شهرستان زنجان خریداری و تحویل سیلوها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به انجام کنترلهای لازم برای جلوگیری از خروج گندم از استان ابراز کرد: خروج گندم از شهرستان و استان ممنوع بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

,

فرماندار شهرستان زنجان بیان کرد: تا آنجایی که ظرفیت سیلوها اجازه می‌دهد، از خروج گندم جلوگیری خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان در مورد کاهش خرید صحبت کرد، افزود: خرید گندم اکنون با روند کندی در حال انجام است.

,

عسگری با اشاره به کم بودن تعداد کمباین‌ها در زنجان عنوان کرد: تمام مسائل حوزه برداشت و خرید گندم رصد می‌شود.

,

وی با بیان اینکه بخشی از کشاورزان زنجانی منتظر خرید توافقی هستند، گفت: تعاون روستایی مکلف شده تا دو مرکز خرید توافقی را در شهرستان راه اندازی کند و به طور قطع افزایش مراکز خرید توافقی انگیزی خوبی برای کشاورزان ایجاد خواهد کرد.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اعتباراتی برای این امر پیش بینی شده است، اظهار کرد: مراکز به سرعت در حال تجهیز هستند تا خرید توافقی از کشاورزان را انجام دهند تا یک انگیزه‌ای از بابت قیمت برای کشاورزان ایجاد کند و همچنین نگرانی آنها از بابت قیمت تمام شده گندم رفع شود.

,

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از دلالان پیشنهاداتی به کشاورزان بدهند، ابراز کرد: خرید توافقی می‌تواند در این زمینه نگرانی‌ها را برطرف کند.پ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه