اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر سیاسی:

گام دوم انقلاب نقشه راه است

گام دوم انقلاب نقشه راه است
کارشناس و تحلیلگر سیاسی گام دوم انقلاب را نسخه ای شفابخش و امیدآفرین خواند و گفت: این گام نقشه راه است و باتوجه به اینکه امروز بزرگترین مشکل مردم معیشتی است، می‌توان با گام برداشتن درعمل به گام دوم انقلاب حل مشکلات را تضمین داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمود قاسمی صبح امروز در مراسم سالروز تأسیس شورای نگهبان در شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه تحقق شعار انقلابهای سطح جهان، به بیست سال نرسیده است، اظهار کرد: اگر آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی امروز نتیجه داده، به برکت وجود شورای نگهبان است و این شورا تظمین کننده اسلامیت انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی بزرگترین عیب رضاشاه را نوکری برای آمریکا و انگلیس دانست و گفت: کشورهای زیادی دارای شورای نگهبان هستند .

,

وی به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری اشاره کرد و گفت: این گام نقشه راه است و بسیاری از پاسخ سؤالات مردم، اساتید و…داده شده و البته تحقق این گام موجب ایجاد امید می‌شود.

,

وی گام دوم انقلاب را نسخه ای شفابخش و امیدآفرین خواند و افزود: امروز بزرگترین مشکل جمهوری اسلامی و‌ مردم ما معیشتی است و اگر مسئولان ما در گام دوم انقلاب خوب عمل کند، میتوان حل مشکلات را تضمین داد.

,

قاسمی تأکید کرد: شورای نگهبان ارزشهای انقلاب و اسلامیت جمهوری اسلامی را تثبیت میکند، افزود: امروز دلیل چالش های که جامعه با آن روبروست، مدیریتی است.

,

وی با اشاره به گرانی ها و کاهش قدرت خرید مردم، گفت: رهبر انقلاب برای حل این مشکل سه پاسخ دادند که یکی عدم مدیریت، کمبود مدیران انقلابی و مشکل تحریم است.

,

وی گفت: تنها ۳۰ درصد مشکلات بخاطر وجود تحریم ها است، ۳۴ درصد مشکل مربوط به دولت و ۳۴ درصد مربوط به قوه قضائیه و مجلس است؛ بنابراین مجلس باید دولت را ملزم کند و نظارت بر کارها را بیتشر کند که در این زمینه کوتاه آمده است.

,

وی ادامه داد: اگر مردم سیلی قانون را بشنوند آرام می‌شوند و همانگونه که رهبری فرمودند مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما از تبعیض ناراحت هستند.

,

قاسمی گفت: امروز ماهانه ۱۵۰ تن غذای سگ و گربه با ارز دولتی وارد کشور می‌شود و باید گفت که آیا این کار اساسی برای مردم است.

,

وی با اشاره به حوزه نظامی کشور گفت: اگر امروز می بینیم که درحوزه نظامی مشکلی نداریم به این دلیل است که انتخاب مدیران نظامی درست بوده واین انتخاب توسط رهبری انجام می شود؛ بنابراین مردم هم باید درانتخابشان دقت کنندو هوشیارانه عمل نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه