اخبار داغ

کارشناس حوزه سیاست خارجی در گفتگو با مرآت:

عملیات مرصاد نقش آمریکا در حمایت از منافقین را آشکار کرد

عملیات مرصاد نقش آمریکا در حمایت از منافقین را آشکار کرد
کارشناس حوزه سیاست خارجی گفت: با خط دادن صهیونیست ها به منافقین، آمریکا پشتیبان آن ها در عملیات مرصاد بود و این عملیات نقش آمریکا در حمایت از منافقین را آشکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فریزاد کارشناس حوزه سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مرآت، با محوریت عملیات مرصاد، گفت: عملیات مرصاد آخرین تیر ترکش منافقین در زمانی که منافقین در عراق مستقر بودند، بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارشناس حوزه سیاست خارجی با بیان اینکه سازمان منافقین با تبلیغات وسیع و تجمیع تمامی نیروهای خود به عنوان عملیاتی که نام آن را فروغ جاویدان گذاشتند شروع به جنگ کردند، مطرح کرد: تمامی توان و تجهیزات صدام و صهیونیست ها در اختیار منافقین قرار داشت که خوشبختانه با یک شکست مفتضحانه بزرگی رو به رو شدند.

,

فریزاد در ادامه افزود:جلسات پی در پی منافقین برای این عملیات نتیجه ای در برنداشت  وآن ها با دست خود، خود را به نابودی سپردند و بزرگ ترین دستاورد آن ها آمادگی منافقان ایرانی بود که در داخل کشور ایران حضور داشتند که با قدرت هرچه تمام تر شناسایی و دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت عملیات مرصاد یکی از بزرگ ترین عملیات ها برای کشور محسوب می شد، بیان کرد: عملیات مرصاد تو دهنی بزرگ به منافقین و آمریکا بود.

,

کارشناس حوزه سیاست خارجی با اشاره به اینکه با وعده های دروغینی که منافقین به مردم می دادند ملت ایران به عملیات آن ها دروغ جاویدان می گفتند، اظهار کرد: با تلاش های بسیار، نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

,

فریزاد با اشاره به اینکه بنیان گذاران سازمان مجاهدین خلق ایران یک سری دانشجو تحصیل کرده بودند، افزود: پایه اصلی تفکراین افراد مهندس بازرگان بود.

,

وی با اشاره به اینکه رژیم متجاوز عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی امام خمینی(ره) واکنش متعددی از خود نشان دادند، گفت: آن هابا مشکلات بزرگی مواجه شده بودند و با نرسیدن به اهداف خود که گرفتن مرز مهران تا شهرتهران بود شاکی بودند.

,

کارشناس حوزه سیاست خارجی در ادامه تاکید کرد: مسعود رجوی پس از دیدار با صدام، به انفجار حزب جمهوری با اعتلای فرانسه، آمریکا و خط دادن صهیونیست ها اعتراف کرد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه