اخبار داغ

جاذبه های دیدنی اوکراین

جاذبه های دیدنی اوکراین
سفر و مسافرت همواره مورد توجه بسیار از افراد می باشد. تورهای اروپایی از جذابیت های بسیاری برخوردار می باشد که افراد می توانند از آن بهره مند شوند. تور اوکراین به عنوان یکی از این تورهای اروپایی همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفر و مسافرت همواره مورد توجه بسیار از افراد می باشد. تورهای اروپایی از جذابیت های بسیاری برخوردار می باشد که افراد می توانند از آن بهره مند شوند. تور اوکراین به عنوان یکی از این تورهای اروپایی همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و هست. لذا نکات مختلفی در مورد این تور وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آن لذت بسیار زیادی از آن ببرندتاریخ اوکراین به ۴ هزار و ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد. همین تاریخ نشان دهنده قدمت بسیار زیاد آن می ‌باشد. این قیمت بسیار بالا باعث شده که جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی در آن وجود داشته باشد. لذا افرادی که قصد استفاده از تورهای مختلف را دارند، باید توجه داشته باشند که این تور ‌ها نسبت به سفرهای شخصی از مزایای بیشتری بهره مند می باشند. لذا شما می توانید با توجه به خدمات مختلفی که این تورهای مسافرتی در اختیار شما قرار می دهند، با هزینه کمتری نسبت به بهره برداری از این خدمات اقدام نمایید. تور های مختلفی که به افراد ارائه می شود دارای خدمات مختلفی می باشند. تور ارائه شده توسط آژانس همیشه سفر به عنوان یکی از تورهای بسیار مناسب برای افراد محسوب می ‌شود که افراد می ‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به انجام تور اوکراین اقدام نمایند. توصیه ما به افراد این است که حتما برای سفر خود از این تورها استفاده نمایند تا بتوانند به راحتی نسبت به انجام یک سفر با کیفیت اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تور اوکراین,

, ,

شهر چرنوبیل،از دیدنی های منحصر بفرد اکراین

,

حادثه چرنوبیل، حادثه ای است که در دنیا صدای زیادی بپا کرد و هنوز هم بعد از سال ها، مردم آن خاطره را به یاد دارند. شهر قدیمی و خاطره انگیز چرنوبیل که در کشور اکراین واقع شده است نیز از به جا مانده های این شهر قدیمی تشکیل شده است و دیدن آن در تور اکراین خالی از لطف نمی باشد. در سال 1986 آتش سوزی در نیروگاه چرنوبیل اتفاق افتاد که باعث پخش مواد رادیواکتیو در شهر شد و مردم زیادی از شهر مجبور به فرار شدند و خانه های خود را تخلیه نمودند. این مکان امروزه به یکی از مکان های گردشگری در اکراین تبدیل شده است و مردم بسیاری هر ساله از این شهر و بازمانده های آن دیدن می کنند. البته هنوز هم تعداد کمی از مردم در این شهر زندگی می کنند اما امروزه بیشتر به عنوان یک مکان تفریحی به حساب می آید.

,

 

,

جاذبه های گردشگری در تور اوکراین

,

افرادی که قصد سفر به اوکراین و گرفتن ویزای اکراین را دارند ، می توانند جاذبه های گردشگری مختلفی را در این کشور مورد استفاده قرار دهند. از جاذبه های گردشگری کشور اوکراین می توان به شهر کیف اشاره کرد. این شهر به عنوان پایتخت کشور اوکراین دارای جاذبه ‌های گردشگری و زیبایی های بسیار زیادی می باشد. همچنین شما در سفر به اوکراین می توانید در پارک ملی کارپاتیان قدم بزنید. پیست ویشگورا به عنوان یک پیست برفی برای ورزش پر هیجان اسکی می تواند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. از دیگر جاذبه‌ های گردشگری این کشور، می ‌توان به باغ ملی گیاه شناسی اشاره کرد. همچنین شما می توانید در این کشور به بازدید کلیسای جامع پانتلیمون مراجعه نمایید. عمارت یانوکوویچ یکی از جاذبه های گردشگری زیبای کشور اوکراین می باشد که دارای تاریخ بسیار بالایی است. از دیگر جاذبه های گردشگری که در تور اوکراین می ‌توان به آن سفر کرد موزه ملی چرنوبیل، پارک ژوراسیک، قلعه لوتسک دانشگاه چرنیوتسی، چرنوبیل، تونل عشق و بسیاری دیگر از جاذبه‌ های گردشگری می باشد. توصیه ما این است که در طول این تور، حتما با تور لیدر های خود مشورت کرده و به بهترین نحو ممکن نسبت به سفر خود اقدام نمایید.

, ویزای اکراین ,

, ,

شهر لووف، از دیدنی ترین مکان های اوکراین

,

یکی از جاهایی که دیدن آن را در تور اکراین نباید هرگز فراموش کنید، شهر لووف است. این شهر دارای معماری خاص و منحصر به فردی است به گونه ای که در آثار یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این شهر که یکی از شهرهای قدیمی اکراین است پر از ساختمان قدیمی دوره رنسانس است که با قدم زدن در کوچه و پس کوچه های این شهر قدیمی می توانید از این مناظر لذت ببرید. کلیسای معروف سنت جرج که یکی از کلیساهای قدیمی این شهر است در این شهر واقع شده است و در دنیا نیز بسیار شناخته شده است. همچنین گورستان لیچاکیو نیز از گورستان های قدیمی و دیدنی این شهر است که حتما در تور اکراین باید از آن دیدن کنید.

,

 

,

خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی

,

خدمات مختلفی در تور اوکراین به افراد ارائه می ‌شود که آن ها می‌ توانند با توجه به نیاز خود، نسبت به انتخاب این خدمات اقدام نمایند. هر کدام از خدمات ارائه شده در قیمت تور اکراین بستگی به خدمات و امکانات درخواستی متفاوت می باشد از خدمات ارائه شده در تور اوکراین، می توان به رزرو هتل ها، ارائه خدمات حمل و نقلی، وعده های غذایی و دیگر بخش‌ هایی که در یک سفر به آن نیازمند می‌ باشید اشاره کرد. افرادی که قصد استفاده از تور اوکراین را دارند، باید توجه داشته باشند که اگر قصد انجام سفر شخصی به این شهر را دارند، باید زمان بسیار زیادی را برای هماهنگ کردن تمامی نکات گفته شده صرف نمایند. اما استفاده از تورها دغدغه این افراد را پایین می ‌آورد و آن ها به راحتی می ‌توانند نسبت به انجام سفر خود اقدام نمایند. آژانس همیشه سفر می تواند با ارائه بهترین خدمات مسافرتی شما را در انجام یک سفر گردشگری همراهی نماید.

, قیمت تور اکراین,

 

,

, ,

 

,

قلعه خونین از دیگر جاذبه های دیدنی کشور اکراین

,

قلعه خونین یکی از قدیمی ترین دژها در قسمت شرقی اروپا و در کشور اکراین است که در تور اکراین حتما باید از این قلعه زیبا دیدن نمایید. قلعه خونین یکی از شهرهای کوچک اما باستانی است که داستان های تاریخی زیادی را در دل خود نهفته دارد. این قلعه در محافظت از اکراین نقش بسیار اساسی داشته است و در تاریخ این کشور بسیار تاثیرگذار بوده است. این قلعه یکی از خاص ترین ارگ های تاریخی این شهر است و در کنار رودخانه دنیستر واقع شده است. این امر باعث شده است که علاوه بر موقعیت استراتژَیک و خاص این قلعه، آب و هوای این منطقه نیز در تابستان ها بسیار خنک و دلچسب باشد. در قرن یازدهم زمانی که ولادیمیر بزرگ پادشاه این کشور بود، دستور ساخت این قلعه صادر شد و بسیاری از مردم این شهر به دلیل وجود این قلعه توانستند از هجوم بیگانگان به این کشور جلوگیری کرده و کشور خود را نگهداری و محافظت نمایند. 200 سال بعد شاهزاده دانلی این قلعه چوبی را از نو بازسازی نمود و آن را تبدیل به یک دژ محکم و سنگی نمود تا غریبه ها به آن نفوذ پیدا نکنند. امروزه معماری و عظمت این دژ بسیار ستودنی و جذاب است و هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.

,

 

,

, ,

شهر چرنیوتسی، از دیگر دیدنی های کشور اکراین

,

 این شهر زیبا و دیدنی که دیدن آن را در تور اکراین به شما پیشنهاد می کنیم، از دیدنی ترین و جالب ترین شهرهای کشور اکراین است. این شهر زیبا به دلیل تاریخ کهن و فرهنگ غنی مردمان خود در لیست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و به همین دلیل است که سالانه مردم بسیاری از این شهر زیبا دیدن می نمایند. معماری این شهر بسیار زیبا و با شکوه است و با قدم زدن در خیابان ها متوجه این موضوع خواهید شد. ساختمان های رنگی و جذاب که جذابیت این شهر را دو چندان نموده است در کنار درختان بزرگ و سر به فلک کشیده و کافه های متعدد، همگی نشان از زیبایی این شهر تاریخی دارد. مردم این شهر با غریبه ها بسیار خوش برخورد هستند و شاید همین باعث شده است که گردشگران به این شهر علاقه خاصی نشان دهند. جو این شهر بسیار دوست داشتنی است به گونه ای که بسیاری از گردشگران با یک بار حضور در این شهر، دوست ندارند آن را ترک کنند و حس مالکیت به آنجا پیدا می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه