اخبار داغ

رهیاب گزارش می دهد؛

ماجرای پادرمیانی فرمانده کل سپاه برای تخریب یک منزل در سیل خوزستان/ سردار به وعده اش وفا کرد

ماجرای پادرمیانی فرمانده کل سپاه برای تخریب یک منزل در سیل خوزستان/ سردار به وعده اش وفا کرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده به قولی که چندماه پیش به یکی از خانواده‌های حمیدیه‌ای داده بود عمل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  رهیاب ؛ ابتدای امسال، زمانی که سیل چند شهر خوزستان را فرا گرفته بود، مسئولان محلی برای حفظ جان مردم، دستور تخلیه مناطق مختلفی را صادر کردند و در این میان برخی از ساکنان برای تخلیه، از خود مقاومت نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

هنگامی که کرخه طغیان کرده بود و چیزی نمانده بود که حمدیه کاملا زیر آب برود مردم این شهرستان به همراه نیروهای جهادگر بسیجی از سراسر کشور مقاومت جانانه‌ای کردند که سبب شد آب وارد شهر نشود.
 
,
,
,
در این حین یکی از منازل مسکونی، برای تخلیه و انحراف آب، باید تخریب می شد اما شرایط به گونه ای بود که به دلیل عدم همراهی صاحب آن منزل عملیات مقابله با سیل با اختلالی مواجه شده بود.
,
 
,
سردار سلامی که در آن زمان، جانشین فرمانده کل سپاه بود، در بازدید از این منطقه، متوجه موضوع می شود و با صاحبخانه گفتگو کرده و شخصاً قول بازسازی منزل وی را می دهد.
,
 
,
با این اقدام سردار سلامی، آن خانه تخریب شد و عملیات تخلیه و انحراف سیلاب ادامه پیدا کرد.
,
 
,
اکنون پس از گذشت حدود 4 ماه، سرلشکر سلامی که اکنون فرمانده کل سپاه پاسداران است، پیش از ظهر امروز به حمیدیه سفر کرد و منزل تازه احداث شده این خانواده را به آنها تحویل داد تا به قول خود عمل کرده باشد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه