اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی:

همه از فرهنگ می گوییم، اما از آن گریزان هستیم/باید با زور دوستان را به کمیسیون فرهنگی فرستاد

همه از فرهنگ می گوییم، اما از آن گریزان هستیم/باید با زور دوستان را به کمیسیون فرهنگی فرستاد
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه همه از فرهنگ می گوییم، از فرهنگ گریزان هستیم و در مجلس نیز همین طور بوده و باید با زور دوستان را به کمیسیون فرهنگی فرستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا امروز در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در میاندوآب، اظهار کرد: داغونی اوضاع جهان از بی سروسامانی فرهنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه همه از فرهنگ می گوییم، از فرهنگ گریزان هستیم و در مجلس نیز همین طور بوده و باید با زور دوستان را به کمیسیون فرهنگی فرستاد و کمیسیون حقوقی و قضایی پارلمان نیز اینگونه است و دوستانی هم که می روند نمی توانند نگاه عمیق به ساحت های کلان جامعه داشته باشند و کارگزار می شوند.

,

وی گفت: ما ادعا می کنیم انقلاب ما فرهنگی است اما بسیاری از این نابهنجاری ها و شکست اخلاق در پهنه جامعه به همین برمی گردد، نمی دانم چرا اینقدر ما از واقعیت های جامعه گریزان هستیم.

,

محبی نیا تصریح کرد: درد اصلی این است که باید این کلام را پشت سر هم آنقدر آرایش داد که از دل این کلام، یک ملت و یک جامعه نجات پیدا کند و جامعه جهانی سر و سامان پیدا کند و فردوسی آن را در قالب شاهنامه بیان می کند، خیلی از بزرگان عرصه سیاست و جامعه شناسی نسبت به فردوسی کم لطفی کردند که نباید این سرمایه ها را از دست داد.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راههای طی معرفت و طریق را اگر برویم، خیلی از دعواها مجازی و بی خود است.

,

وی با بیان اینکه نباید همه را از نگاه سیاست، جناح و ترازوی جناح و حزب دید، تصریح کرد: بنده موافق حزب هستم و  باید باشد  و با وجوه زندگی مدرن تحت حکومت دینی موافق هستم، البته شاید برخی نخواهند.

,

محبی نیا اظهار کرد: میاندوآب دو بار در حمله بزرگ، خط مقاومت بوده و ایستادگی کرده و مردم این شهر در اوایل انقلاب نیز در مقابل دشمنان ایستادند.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان برخی مشکلات و خواستار توجه به آنها، افزود: نسبت به مشکلات بودجه ای بیش از همه واقف بوده و در برخی مواقع بسیاری از ولخرجی ها را شاهد هستیم و در جلساتی هم که بودیم دهها دلیل می آوردم که پول کشور بی خود هزینه نشود.

,

فرهنگ در واقع زیربنای توسعه در امورات مختلف است

, فرهنگ در واقع زیربنای توسعه در امورات مختلف است, فرهنگ در واقع زیربنای توسعه در امورات مختلف است,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست در سخنانی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ، اظهار کرد: فرهنگ در واقع زیربنای توسعه در امورات مختلف است.

,

حجت الاسلام ناصر خدایاری با تاکید بر ارتقا توانمندی ها و ظرفیت ها، افزود: توزیع ناعادلانه قدرت و ثروت سبب بوجود آمدن چالش می شود ولی توزیع ناعادلانه سرمایه های فرهنگی سبب بوجود آمدن بحران های غیرقابل کنترل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه