اخبار داغ

نشنال‌اینترست:

سپاه پاسداران بزرگترین کابوس ترامپ است

سپاه پاسداران بزرگترین کابوس ترامپ است
یک نشریه آمریکایی در تحلیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «بزرگترین کابوس» رئیس‌جمهور آمریکا توصیف کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک نشریه آمریکایی در تحلیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «بزرگترین کابوس»، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا توصیف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نشریه نشنال‌اینترست با اشاره به اقدام بی‌سابقه کاخ سفید در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» نوشته نفوذ این بخش از نیروهای مسلح ایران فراتر از توانمندی‌های صرف نظامی است. 

,

رسانه آمریکایی از نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان یک «سد دائمی» علیه منافع آمریکا در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) یاد کرده و به نقش آن در مبارزه با گروه‌های تروریستی در حال مبارزه با دولت «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه اشاره کرده است.

,

نشنال‌اینترست تصریح کرده روش‌های نامتقارن و غیرمتعارف نظامی سپاه پاسداران، توانسته آمریکا را دچار چالش کند. 

,

دولت آمریکا فروردین‌ماه سال جاری در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اضافه کرد.

,

علی‌رغم این، دولت آمریکا مدتی بعدتر تصمیم گرفت برای دولت‌های خارجی، نهادها و سازمان‌های مردم نهادی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تعامل هستند معافیت از تحریم‌ قائل شود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه