اخبار داغ

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو:

درخواست تمدید مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی/کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت‌ خودرو خارجی

درخواست تمدید مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی/کاهش 10 تا 20 درصدی قیمت‌ خودرو خارجی
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به ارائه درخواست تمدید مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک به دولت، گفت: قیمت خودروهای وارداتی در صورت ترخیص به موقع، 10 تا 20 درصد کاهش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دادفر با اشاره به اتمام مهلت مصوبه اجازه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرکات، اظهار داشت: این مصوبه در ۱۶ تیر سال جاری منقضی شد، به همین دلیل 10 روز پیش از اتمام مهلت مصوبه، از دفتر رییس جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور خواستیم تا مصوبه تمدید شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در مرحله اول صدور مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه خودرو و در مرحله دوم نیز حدود 6 هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو از گمرک ترخیص شد.

,

, ,

به گزارش فارس؛دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تاکنون حدود 6 هزار و 700 دستگاه خودرو از گمرکات ترخیص شده است، ادامه داد: حدود ۷ هزار دستگاه خودرو در گمرکات باقی مانده که 2 هزار و 400 دستگاه تحت نظر مقام قضایی قرار دارد.

,

وی تصریح کرد: در صورتی که این خودروها به موقع ترخیص شوند و نرخ ارز نیز ثابت باشد شاهد کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت خودروهای وارداتی در بازار خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه