اخبار داغ

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:

تربیت انقلابی دانشجویان، از مبانی دوره ضیافت اندیشه اساتید است

تربیت انقلابی دانشجویان، از مبانی دوره ضیافت اندیشه اساتید است
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری دوره معرفت افزایی ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه های استان در مشهد مقدس خبرداد و گفت: ما وظیفه داریم دانشجویان خود را انقلابی تربیت کنیم چرا که دشمن با همه توان خود در تلاش است تا با نفوذ در جوانان به دین و انقلاب ما آسیب وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره معرفت افزایی ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه های استان در مشهد مقدس خبرداد و گفت: امروز انقلاب اسلامی نیازمند تبدیل شدن به دولت اسلامی است چراکه برای محقق شدن تمدن نوین اسلامی در جهان باید یک دولت اسلامی تشکیل شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حسنی در ادامه سخنان خود به فرایند انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی از ظرفیت بالایی برای تشکیل دولت اسلامی در جهان برخوردار است.

,

وی تصریح کرد: ما در این انقلاب به خدا وصلیم و پیروزی هایی که به دست آمده است تنها با توسل و توکل بر خداوند متعال حاصل شده است.

,

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به الگوهای عملی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: دل بستن به غیر از نظام مقدس انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ولایت فقیه هیچ امنیت دنیوی و اخروی ندارد.

,

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم دانشجویان خود را انقلابی تربیت کنیم چرا که دشمن با همه هجمه خود در تلاش است تا دین اسلام را از بین ببرد بنابراین ما نیز باید با توکل بر خداوند متعال  و بصیرت افزایی در برابر دشمنان اسلام صف آرایی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه