اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

برپایی نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور از برکات نظام اسلامی است/ انگلیسی‌ها در خدمت منافع آمریکا هستند

برپایی نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور از برکات نظام اسلامی است/ انگلیسی‌ها در خدمت منافع آمریکا هستند
ائمه جمعه در استان همدان با بیان اینکه در 900 نقطه کشور برپایی نماز جمعه داریم این اجتماع را مدیون خون شهدا و نظام اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ائمه جمعه  استان همدان در خطبه های این هفته با اشاره به سالروز تاسیس نماز جمعه در کشور به بیان برکات نماز جمعه برای انقلاب اسلامی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 

,

امام جمعه همدان: ۱۰۰ شهید نماز جمعه مخصوص استان همدان است

, امام جمعه همدان: ۱۰۰ شهید نماز جمعه مخصوص استان همدان است, امام جمعه همدان: ۱۰۰ شهید نماز جمعه مخصوص استان همدان است,

آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه با دعوت همه به تقوای الهی اظهار داشت ؛ در سال ۱۳۵۸ اولین نماز جمعه به اقامت آیت الله طالقانی برگزار شد و ۴۰ سال است که ادامه دارد و برپایی نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه از کشور از برکات نظام اسلامی است .

,

وی ادامه داد؛رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه توصیه بر مردمی بودن مسئولان کردند و فرمودند؛ در حقیقت تفاوت حکومت اسلامی و طاغوت در مردمی بودن است  و در حقیقت مردم ستون های دین هستند .

,

نماینده ولی فقیه در استان افزود؛ در تیرماه سال ۶۱ در استان همدان در روز قدس ۱۰۰ نفر از نمازگزاران همدانی در بمباران به شهادت رسیدند که یاد آنها را گرامی می داریم .

,

وی با اشاره به حضورمردم در تمام زمینه ها گفت ؛ کسانی که تا بحال در برابر دشمن ایستاده اند مردم هستند و ما نباید سمت خواص برویم .

,

 

,

امام جمعه نهاوند: انگلیسی ها در خدمت منافع آمریکا هستند/ رزمندگان استان در عملیات مرصاد خوش درخشیدند

, امام جمعه نهاوند: انگلیسی ها در خدمت منافع آمریکا هستند/ رزمندگان استان در عملیات مرصاد خوش درخشیدند, امام جمعه نهاوند: انگلیسی ها در خدمت منافع آمریکا هستند/ رزمندگان استان در عملیات مرصاد خوش درخشیدند,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انگلیسی ها دشمن اسلام و اهل نیرنگ و فریب هستند و در خدمت منافع آمریکا هستند.

,

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به حدی از بازدارندگی رسیده است که دشمنان جرئت تعرض ندارند.

,

امام جمعه نهاوند گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات هایی مانند مرصاد است.

,

وی افزود: سرنگون کردن پهپاد متجاوز آمریکایی و توقیف نفت کش قانون شکن انگلیسی و دستگیری جاسوسان آمریکایی نشان داد که نیروهای مسلح و امنیتی کشور هوشیار هستند و اجازه تجاوز به کشور را به هیچ کسی نمی دهند.

,

مغیثی گفت: مردم پشتیبان سپاه، ارتش و سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت هستند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

,

وی بیان داشت: در عملیات مرصاد نیروهای جان بر کف استان همدان در تنگه چهار زبر جلوی منافقان که به خیال فتح تهران وارد کشور شده بودند را گرفتند و آنها را به هلاکت رساندند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: نیروهای استان همدان در عملیات مرصاد به عنوان اولین گروه در مقابل منافقان قرار گرفتند و خوش درخشیدند.

,

 

,

امام جمعه رزن: تجدید پیمان با امام زمان یکی از برکات نماز جمعه است

, امام جمعه رزن: تجدید پیمان با امام زمان یکی از برکات نماز جمعه است, امام جمعه رزن: تجدید پیمان با امام زمان یکی از برکات نماز جمعه است,

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رزن ، با اشاره به سالگرد تاسیس نماز جمعه گفت:  نماز جمعه جایی است که با آمدن به آن باید کدورت‌ها را کنار گذاشت.

,

وی ادامه داد:گاهی رفتاری در نماز جمعه میبینیم که رفتار درست نیست ،مانند اینکه گاهی کسی در نماز جمعه شرکت میکند که سالهاست با برادرش ارتباط نداشته است .

,

امام جمعه شهرستان رزن افزود:شاید بسیاری بخاطر کسب سود نماز را رها میکنند ،گاهی فردی را میبینیم که چند هفته در نماز شرکت نمیکند و مسائلی روزمره را دلیل میکند و آیه قرآن می فرماید آنچه که نزد خداست از این لذتهای مادی و معنوی بالاتر است .

,

وی ادامه داد:رزق و روزی نزد خداست و اعتقاد ما بر این است که ماورای این مسائل مادی موضوعات پشت پرده هم وجود دارد خداوند در پشت پرده اسباب و عللی قرار داده است .

,

حجت الاسلام مولازاده اضافه کرد:خداوند میفرماید ما کشاورزیم و شما کاره ای نیستید در واقع خداوند تصریح دارد که آنچه که نزد ما است بهتر از آن چیزی است که نزد شما است.

,

وی ادامه داد:اثرات فراوان برای نماز جمعه در کلام معصومین بیان شده است،تجدید پیمان با امام زمان یکی از برکات نماز جمعه است.

,

امام جمعه شهرستان رزن ادامه داد:پیامبر میفرمایند، کسی  که نماز جمعه را سبک بشمارد  اعمالش مورد قبول نمی شود مگر اینکه توبه کند.

,

وی  در پایان گفت: از تلاشها همه برادران و زحمات ستاد نماز جمعه پیشکسوتان و جوانان و زحمات ائمه جمعه قبل و‌موقت که در گذشته اقامه نماز را انجام داده اند کمال تشکر را داریم.

,

 

,

امام جمعه بخش گل تپه: انگلیسی ها بدانند اگر کاری انجام دهند آغازش با آنها وپایانش با ماست

, امام جمعه بخش گل تپه: انگلیسی ها بدانند اگر کاری انجام دهند آغازش با آنها وپایانش با ماست, امام جمعه بخش گل تپه: انگلیسی ها بدانند اگر کاری انجام دهند آغازش با آنها وپایانش با ماست,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی امام جمعه بخش گل تپه ظهر امروز ضمن اشاره به چهلمین سالگرد نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی اظهار کرد:با توجه به آیه۹ سوره جمعه باید برای شرکت در نماز جمعه  برنامه ریزی کنیم زیرا جمعه روزی است که پاداش عمل در این روز چند برابر محاسبه می شود.

,

وی در ادامه با اشاره به ادای این فریضه الهی افزود:باید قدر نماز جمعه را بدانیم  چرا که نماز جمعه یک سنگر است واین سنگرهارا باید پرکنیم.

,

وی با توجه به اهداف دشمنان برای تضعیف استقبال از نماز جمعه گفت :دشمن میخواهد این مردم را ازاین مکان های مقدس دور کندو میخواهد مردم به ویژه جوانان رااز نماز جمعه دور کند.

,

حجت الاسلام موسوی  با اشاره به آسیب های فضای مجازی  در جامعه بیان کرد:امروزه در فضای مجازی با بصیرت و سواد رسانه ای اخبار را دنبال کنیم چرا که مواظب باشیم شاید بعضی از این حرف ها واخبار صحیح نباشند.

,

امام جمعه گل تپه با اشاره به توقیف نفتکش انگلیس اضافه کرد:توقیف نفتکش انگلیس یک اقتدار وعزت بزرگ جهانی برای کشور بود.

,

وی خاطر نشان کرد:این یک سیلی بزرگ است زیرا جنایاتی که انگلیس در ایران انجام داده کمتر از آمریکا نیست وانجام اینگونه کارها لازم است که انجام گیرد این کشور ها رو به افول هستند.

,

خطیب جمعه گل تپه با توجه به جنایت های انگلیس در فتنه ۸۸ عنوان کرد:جنایت هایی که انگلیسی ها در فتنه۸۸و برجام علیه ایران انجام دادند باید بررسی شود.

,

وی با توجه به پیشرفت ایران در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد:دنیا بداند که امروزه ایران سال۹۸با ایران چهل سال پیش فرق کرده و هر اقدامی علیه این کشور بی پاسخ نخواهد ماند .

,

 

,

امام جمعه کبودراهنگ: نماز جمعه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

, امام جمعه کبودراهنگ: نماز جمعه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است, امام جمعه کبودراهنگ: نماز جمعه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد:حضور مردم در تریبون های نماز جمعه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و عامل شکست های دسیسه های مختلف دشمنان علیه این ملت است.

,

وی با تقدیر از زحمات ستاد های نماز جمعه افزود:اعضای ستاد نماز جمعه جهادی و بسیجی برای برپایی نماز تلاش می کنند و این زحمات خالصانه جای قدردانی و خدا قوت به این عزیزان دارد.

,

امام جمعه کبودراهنگ در ادامهبا اشاره به سالگرد عملیات مرصاد گفت:هر بار در تاریخ این نظام دشمن متصور بر ضعف و عدم حمایت مردم از نظام بوده مردم ما با حمایت حیدری پوزه ی آن ها را بر خاک مالیدند و عملیات مرصاد نمونه بارز این تحلیل های دشمن نسبت به مردم ایران بود که با حماسه آفرینی جوانان و غیورمردان این سرزمین با شکست مواجه شد.

,

باقری شکست های پی در پی صدام در طول هشت سال جنگ تحمیلی را یکی از عوامل مهم در اجرای عملیات مرصاد دانست و بیان کرد:بعد از هشت سال لشگر کشی های ناجوانمردانه و بی نتیجه صدام به ایران عملیات مرصاد فرصتی برای امتحان آخرین برگ برنده صدام در جنگ علیه ایران بود.

,

وی با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد:همه کسانی که دم از مذاکره و میز مذاکره می زدند ببینند که موضع مقاومت چه برسر دشمنان ابرقدرت این نظام آورده است و این اقتدار نظام چگونه سردمداران ابرقدرت جهانی را به زانو درآورده است.

,

وی با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط سامانه پدافند بومی گفت:سرنگونی پهباد فوق پیشرفته د جاسوسی آمریکا باعث سردرگمی آن ها شده است چرا که این قدرت نظامی در معادلات آن ها جایی نداشت.

,

امام جمعه کبودراهنگ در انتها با تقدیر از ملت ایران خاطر نشان کرد: ما باید قدر این مردم را بدانیم برخی اطرافیان دولت در فکر تخریب آن هستند و دولت باید دقت نظر داشته باشد صبرو بردباری مردم ضامن امنیت این نظام خواهد شد

,

 

,

امام جمعه تویسرکان: توقیف نفت کش انگلیسی اقتدار ملت ایران را نشان داد

, امام جمعه تویسرکان: توقیف نفت کش انگلیسی اقتدار ملت ایران را نشان داد, امام جمعه تویسرکان: توقیف نفت کش انگلیسی اقتدار ملت ایران را نشان داد,

حجت الاسلام  مرتضی موحدی  در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان تویسرکان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی گفت:  یکی از مصادیق تقوی،لبیک به این ندای قرآن است که درسوره جمعه می فرماید،ای مومنین وقتی روز جمعه بسوی نمازجمعه فراخوانده میشوید به سوی آن بشتابید.

,

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: پیامبرعظیم الشان هم فرموده اند نماز جمعه تاروز قیامت برمسلمانان واجب است  و همچنین مقام معظم رهبری هم فرمودند نماز جمعه امری بسیارمهم وتامین کننده نیازجامعه به ذکر واجتماع وهمدلی وزمینه ساز استقرارگفتمانهای عالی وبصیرت بخش است.

,

امام جمعه شهرستان تویسرکان تاکید کرد: مراجع فعلی نماز جمعه را واجب تخییری و تصریح به افضل و مقدم بودن نماز جمعه دارند و البته بیش از۵۰تن از مراجع قدیم واجب تعینی می دانستند، لذا می طلبد مومنین نسبت به این فریضه اهتمام بیشتری داشته باشند.

,

وی با اشاره به روز تویسرکان گفت: ۵مرداد روز تویسرکان بخاطر عملیات مرصاد و تقدیم ۳۸شهید و بخاطر قدمت ششصدساله نمازجمعه در شهرستان روزی مهم است ، بنابراین در این روز باید سرمایه ها،افتخارات،فرصتها و تهدیدها بررسی و برای تعالی شهرستان هست .گماشت.

,

حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به خیانت های غربی ها بر علیه مردم ایران گفت:  امروز بدعهدی آمریکا و اروپا برای همه جریانها درکشور اثبات شده و آنهایی که مدافع مذاکره بودند امروز مخالفند و آنهایی که اتکا به غرب را لازمه ترقی می دانستند امروز مقاومت را عامل پیروزی و پیشرفت بیان می کنند که حضرت آقا از این دل بریدن از بیگانگان را مایه حرکت تحسین برانگیز و جوشید توانایی ها از درون دانستند.

,

وی در پایان تاکید کرد: توقیف نفتکش اینگلیس با اقتدار وعزت یک باردیگر عظمت ملت ایران را به رخ کشید و درس خوبی برای نظام سلطه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه