اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

نمازجمعه پایگاه تعلیم و تعقل است/ انگلیسی‌ها با ارسال کشتی برای آمریکا خوش رقصی کردند

نمازجمعه پایگاه تعلیم و تعقل است/ انگلیسی‌ها با ارسال کشتی برای آمریکا خوش رقصی کردند
امام جمعه سمنان گفت: انگلیسی ها با ارسال کشتی به تنگه هرمز برای آمریکا خوش رقصی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولایت فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه یک سرمایه و رکن اصلی جمهوری اسلامی است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت،,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه در همه ی عرصه ها حضور داشته است، اظهار کرد: مهم ترین حضور این نهاد در عرصه دفاع مقدس و جنگ می باشد که حضور بسیار موثری داشته است.

,

شاهچراغی با توجه به اینکه نهاد نماز جمعه در مقابله با فتنه های داخلی و خارجی به خصوص فتنه 88 به خوبی حضور داشته است، عنوان کرد: در حوادث طبیعی و غیر منتظر مانند سیل و زلزله این نهاد برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اقدامات تاثیر گذاری انجام داده است.

,

وی در ادامه افزود: نهاد نماز جمعه دشمن زیادی دارد که باید از این نهاد حفاظت و حراست کرد.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه 900 امام جمعه در شهرهای مختلف کشور مردم را به تقوا و اطاعت از رهبری دعوت می کنند، تاکید کرد: نماز جمعه پایگاه تعلیم و تعقل است.

,

شاهچراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه که تاکید کردند دزدی دریایی انگلیس بی جواب نمی ماند، مطرح کرد: پاسخ این دزدی به زودی داده شد، و انگلیس برای خوش رقصانی خود مقابل  آمریکا کشتی خود را به مرز ایران فرستاد.

,

وی گفت: مسئله فلسطین مسئله مهم جهان اسلام است چرا که دشمنان با تمام قوا برای فراموشی آن تلاش می کنند، مردم  فلسطین در طی 70 سال با سنگ و موشک و... مقاومت کردند.

,

امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد، افزود: استان سمنان دارای امتیازات بزرگی است که عملیات مرصاد یکی از آن امتیازات می باشد، در این عملیات آمریکا و منافقین با هدف تمام کردن کار نیمه کاره صدام شروع به جنگ کردند که به شکست بزرگی دست یافتند که رزمندگان استان سمنان در این عملیات خوش درخشیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه