اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه خراسان شمالی عنوان شد؛

مدت‌هاست که دیگر ساعت‌ها در خلیج فارس به وقت لندن تنظیم نمی‌شود/ نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است

مدت‌هاست که دیگر ساعت‌ها در خلیج فارس به وقت لندن تنظیم نمی‌شود/ نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و همچنین عملیات مرصاد را مهمترین محور سخنان خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، حجت الاسلام احمدزاده خطیب نماز جمعه آشخانه با اشاره به اولین نماز جمعه تهران که به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت آیت الله طالقانی در 5 مرداد 1358 در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در حال حاضر در 900 نقطه کشور نماز جمعه هر هفته اقامه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه نماز جمعه در واقع کانون عبودیت الله، بصیرت افزایی عمومی، تجدیدگاه اخوت و مهربانی، هم دردی و تبادل نظر بین آحاد مردم است، اظهار کرد: نماز جمعه کنگره بزرگ حزب الله است، میعادگاه پیشتازان ولایت مدار و وعده گاه مکتب روح الله بوده که همچون خار بر چشم منافقان قدیم و جدید است.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به اینکه به برکت نماز جمعه انسجام ملی و انقلابی و خط مستقیم انقلاب اسلامی در میان مومنین حفظ شده است خاطرنشان کرد: به برکت این نعمت بزرگ صدای انقلاب اسلامی رساتر از همیشه در کشور به گوش رسیده است تا جایی که بعد از انقلاب حوزه های علمیه م مساجد رونق پیدا کرد و دفاع مقدس پشتیبانی شد.

,

وی با بیان اینکه خدمات اجتماعی فراوانی در نماز جمعه ارائه شده  و مشکلات اجتماعی مردم حل می شود، ادامه داد: به برکت نماز جمعه با جریان های فتنه مخصوصا فتنه 88 مواجهه شبکه ای فراگیر انجام شد.

,

احمدزاده با تاکید بر اینکه امروز ولایت فقیه اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است، تصریح کرد: پیام مقاومت و در هم پییچیدن تومار حیله های استکبار همه را به شگفتی آورده و همراهان مقاومت را خوشحال و جبهه مقاومت را مستحکم تر کرده است .

,

وی با اشاره به اعلام نیروی دریایی سپاه مبنی بر توقیف نفتکش انگلیسی که حامل نفت قاچاق ایران بوده و گفته می شد با پرچم انگلیس تردد می کرد، گفت: این واکنش ایران به اقدام خیانت آمیز انگلیس در دزدی نفتکش ایرانی در جبل الطارق بوده است.

,

خطیب نمازجمعه آشخانه اظهار کرد: لندن هنوز در توهم دوران برده داری سلطه استعماری و استثمار انگلیس بر کشورها به سر می برد اما واقعیت این است که دوران ابرقدرتی انگلیس به سر آمده و راهزنی دریایی لندن در قرن 21 دیگر جواب نخواهد داد.

,

وی ادامه داد: انگلیسی ها باید به یاد داشته باشند که مدت هاست در خلیج فارس دیگر ساعت ها به وقت انگلیس تنظیم نمی شود.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای حماس، گفت:  مسئله قدس همواره اساسی ترین محور مناقشه میان اسلام و صهیونیست و مانع اصلی بر سر راه حل و فصل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی بوده و همه می دانیم که تنها راه برای آزاد کردن قدس شریف مقاومت است.

,

احمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: یک روز فلسطینی ها با سنگ مبارزه می کردند اما امروز مجهز به موشک های نقطه زن شده و احساس پیشرفت می کنند.

,

 

,

نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است

, نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است, نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است, نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین حسین کوثری امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان اظهار کرد: یکی از جلوه های عبادت ابراز محبت و احترام به پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) از طریق زیارت آنان است.

,

وی زیارت را همسویی و بیعت و همگامی با راه و روش ائمه برشمرد و گفت: با زیارت ائمه معصومین (ع) زائر تجدید پیمان و تولی و تبری خود را به نمایش می گذارد.

,

امام جمعه شیروان با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و چهلمین سال برپایی این فریضه الهی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : نماز جمعه قدرت نرم جمهوری اسلامی و مرکز عبادت ، وحدت ، هدایت ، خدمت ، بصیرت افزایی ، تقوی ، اخلاق و فضیلت است و از مردم خواست قدر این فریضه الهی را دانسته و با شرکت خود هر هفته به ثواب حج نائل شوند

,

حجت الاسلام کوثری همچنین به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ در منطقه اسلام آباد غرب اشاره کرد و این عملیات را تیر خلاص بر دشمنان و منافقان دانست.

,

امام جمعه شیروان اشاره ای هم به روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای نمود و از این مراکز و جوانان و دانش آموزان خواستند با حرفه آموزی دانش خود را عملیاتی سازد.

,

 

,

نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است

, نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است, نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است, نماز جمعه وسیله بصیرت امت اسلامی است,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور اظهارکرد: نماز جمعه وسیله ی بصیرت امت اسلامی و وسیله ای برای بیداری ملل مسلمان است.

, عصر اترک,

حجت الاسلام موسوی افزود: نمازجمعه ما را به داشته هاو نداشته هایمان توجه میدهد و مشکلات و گرفتاریها و دردها را به مسئولین و دست اندر کاران می گوید.

,

وی گفت: مردم از مسئولین میخواهند در مقابل هنجارشکنان سکوت نکنند و به وظیفه ی قانونی خود در برخورد با آنها عمل کنند.

,

خطیب جمعه جاجرم خاطرنشان کرد: امام جمعه به عنوان سرباز ولایت و  نوکر ملت وظیفه ی خود میداند که مشکلات مردم را بگوید و همراه با مسئولین مشکلات مرتفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه