اخبار داغ

تورهای تفریحی آریانهاد

تورهای تفریحی آریانهاد
اگر دنبال سفری مهیج و به یاد ماندنی هستید حتما تور کشتی کروز یونان آریانهاد را امتحان کنید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر دنبال سفری مهیج و به یاد ماندنی هستید حتما تور کشتی کروز یونان آریانهاد را امتحان کنید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کشتی کروز یونان, .,

سفری بیاد ماندنی یه جزایر زیبای یونان .

, .,

می پرسید چجوری ؟

,

سفر با تور کشتی کروز یونان اصلا نیاز به اخذ ویزای یونان را نداره دلیلش هم این هست که شرکت آریانهاد از سال 1394 بصورت انحصاری برگزار کننده تور کشتی کروز یونان می باشد.

, 1394 , .,

شرکت توریستی آریانهاد با سپردن ضمانت نامه های سنگین. توانسته این امکان را برای ایرانیان نیز فراهم کند تا از تور کشتی کروز یونان بدون ویزا ، از یونان و جزایر آن  بازدید نمایند .

, . , ، , .,

خدمات تور کشتی کروز آریا نهاد ،  پرواز رفت و برگشت به ازمیر از طریق استانبول. 1 شب اقامت در هتل 5 ستاره ازمیر ، 7   می باشد .All Inclusiveبا خدمات Celestyal Crystal  شب اقامت در کشتی کروز

, خدمات تور کشتی کروز آریا نهاد , پرواز رفت و برگشت به ازمیر از طریق استانبول, . 1 , شب اقامت در هتل , 5 , ستاره ازمیر , 7   , می باشد , ., با خدمات ,  شب اقامت در کشتی کروز ,

تور کشتی کروز یونان تابستان را میتوانید از همین الان رزرو کنید.

, .,

اگر بخواهیم تور کشتی کروز یونان آریانهاد را توصیف کنیم ، باید بگوییم : هتلی مجلل وشناور بر روی آب که تمامی امکانات و خدمات  یک هتل لوکس را در اختیار شما مسافرین عزیز می گذارد .

, ، , . ,

از خدمات تور کشتی کروز میتوان به بلیط رفت و برگشت تا ازمیر و اقامت در هتل 5 ستاره این شهر ، ترنسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، اقامت در کشتی کروز یونان با لوکس ترین خدمات مانند استخر، سونا ، جکوزی، مراکز خرید و خدمات رایگان سرویس غذا و ... اشاره کرد

, 5 , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ... ,

بهترین فصل خرید تور کشتی کروز یونان تابستان می باشد ، فصلی مناسب برای گشت و گزار در جزایر یونان که هر انسانی را وسوسه وی کند و همینطور شما میتوانید تور کشتی کروز یونان نوروز را هم از شرکت آریانهاد خریداری کنید  . در فصل نوروز و ایام تعطیل سال نو با آریانها مجری انحصاری این تور همسفر باشید . .

, بهترین فصل خرید تور کشتی کروز یونان تابستان می باشد , فصلی مناسب برای گشت و گزار در جزایر یونان که هر انسانی را وسوسه وی کند و همینطور شما میتوانید , تور کشتی کروز یونان نوروز را هم از شرکت آریانهاد خریداری کنید  , . , در فصل نوروز و ایام تعطیل سال نو با آریانها مجری انحصاری این تور همسفر باشید , .,

 

,

, ,

 

,

 

,

تور استانبول

, تور استانبول ,

 

,

استانبول شهر بی نظیری است. خرید  تور استانبول تجربه ای فوق العاده است که هر ایرانی یکی از اولین انتخابهایش برای یک سفر خارجی بدون شک خرید تور استانبول می باشد .

, . , تور استانبول, .,

 شما با خرید تور استانبول و سفر به این شهرتاریخی، زیبا، بزرگ و پرجمعیت میتوانید از تک تک لحظاتتون و با دیدن مراکز تاریخی و تفریحی این شهر نهایت لذت را ببرید .

, ، , ، , .,

این شهر در غربی ترین منطقه کشور ترکیه که از بخش های آسیایی و اروپایی تشکیل شده است .

, .,

برای انتخاب بلیط هواپیما تور استانبول 2 انتخاب دارید. فرودگاه جدید استانبول، که اخیرا در ابتدای سال 98 جایگزین فرودگاه معروف آتاترک استانبول شده است. این فرودگاه در شمال بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. این فرودگاه تا میدان تقسیم حدودا 40 تا 45 دقیقه فاصله دارد. این فرودگاه با عملیاتی شدن تمامی قسمت های آن، بزرگترین فرودگاه جهان خواهد بود. تقریبا تمامی پروازهای استانبول از تهران و سایر شهرهای ایران به این فرودگاه می روند .

, 2 , . , ، , 98 , . , . , 40 , 45 , . , ، , . , .,

فرودگاه دیگر، فرودگاه صبیحا گوکچن است. صبیحا گوکچن اولین خلبان زن ترکیه بوده است .

, ، , . , .,

اگر بدون تور استانبول به این شهر سفر می کنید و یا به هر دلیلی ترانسفر فرودگاهی خود را از دست دادید.می توانید از اتوبوس های HAVAS استفاده کنید. و از هر یک از این 2 فرودگاه به مکان هایی از شهر استانبول مانند میدان تقسیم و یا بالعکس سفر کنید. هزینه استفاده از این اتوبوس ها به مراتب ارزانتر از تاکسی می باشد .

, اگر بدون تور استانبول به این شهر سفر می کنید و یا به هر دلیلی ترانسفر فرودگاهی خود را از دست دادید, ., می توانید از اتوبوس های, استفاده کنید, . , و از هر یک از این , 2 , فرودگاه به مکان هایی از شهر استانبول مانند میدان تقسیم و یا بالعکس سفر کنید, . , هزینه استفاده از این اتوبوس ها به مراتب ارزانتر از تاکسی می باشد , .,

استانبول در فصل تابستان گرم و در زمستان خیلی سرد است و بهترین زمان برای خرید توراستانبول تمام فصل بهار و اویل پاییز است. در این بازه ی زمانی هم دمای هوا مطلوب است. و هم بارندگی خیلی زیاد نیست .

, . , . , .,

با وجود اینکه استانبول در تابستان گرم است. ولی در مقایسه با گرمای اکثر شهرهای کشور خودمان، هوای استانبول خنک تر است. پس می توان گفت خرید تور استانبول تابستان و تور استانبول مرداد ماه  و  تمام فصل بهار و اوایل پاییز مناسب است .

, . , ، , . , .,

البته هستند بسیار کسانی که در فصل زمستان نیز توراستانبول را خریداری و به این شهر زیبا سفر می کنند .

, . ,

در دسترس بودن تور ارزان استانبول در فصل زمستان و سایر جاذبه های این شهر، باعث می شود تا مسافرین در این فصل نیز به این شهر زیبا سفر کنند .

, ، , .,

بهترین روش سفر خرید تور استانبول آریانهاد می باشد.

, .,

با افزایش تقاضای تور استانبول، تعداد پروازها به این مسیر نیز افزایش یافته است. در حال حاضر از تهران، هواپیمایی ترکیش ایرلاین روزانه 5 پرواز به استانبول انجام می دهد. هواپیمایی ماهان 4 پرواز روزانه به استانبول دارد. هواپیمایی قشم ایر روازنه 2 پرواز به فرودگاه استانبول انجام میدهد. همینطور شرکت های هواپیمایی پگاسوس، اطلس گلوبال، ایران ایر، آسمان، تابان، ایران ایرتور و پروازهای منظم روزانه به استانبول دارند.

, با افزایش تقاضای تور استانبول, تعداد پروازها به این مسیر نیز افزایش یافته است, . , در حال حاضر از تهران, هواپیمایی ترکیش ایرلاین روزانه , 5 , پرواز به استانبول انجام می دهد, . , هواپیمایی ماهان , 4 , پرواز روزانه به استانبول دارد, . , هواپیمایی قشم ایر روازنه , 2 , پرواز به فرودگاه استانبول انجام میدهد, . , همینطور شرکت های هواپیمایی پگاسوس, اطلس گلوبال, ایران ایر, آسمان, تابان, ایران ایرتور و , , پروازهای منظم روزانه به استانبول دارند,

تور استانبول بسته ای ترکیبی از چند محصول مختلف گردشگری است. بلیط هواپیما استانبول، رزرو هتل استانبول، ترانسفر فرودگاهی و شاید یک یا دو گشت شهری در استانبول.

, . , ، , ، , .,

پس از درخواست خرید تور استانبول آریانهاد این شرکت توریستی بلیط هواپیما رفت و برگشت به استانبول، رزرو هتل استانبول را انجام می دهد و برای انجام ترانسفر فرودگاهی و گشت های شهری در استانبول، با یک کارگزار تور استانبول در مقصد هماهنگی لازم را انجام می دهد .

, ، , ، , . ,

بدین ترتیب شما پس از پرواز به استانبول، در فرودگاه استانبول توسط راهنمایان تور استانبول استقبال می شوید. به هتل رزرو شده ترانسفر خواهید شد. و اگر تور استانبول شما شامل گشت شهری باشد. راهنمای تور زمان انجام گشت شهری را به شما اطلاع می دهد. در زمان مقرر برای انجام این گشت به دنبال شما خواهد آمد و در پایان زمان تور استانبول نیز، راهنمای تور، شما را از هتل به فرودگاه ترانسفر خواهد کرد .

, ، , . , . , . , . , ، , ، , .,

قیمت تور استانبول بستگی به تاریخ سفر و انتخاب نوع هواپیما و درجه هتل و تعداد شب های اقامت شما دارد برای بررسی بیشتر جهت قیمت تور استانبول با شرکت آریا نهاد تماس بگیرید .

, .,

اگر به دنبال خرید تور استانبول ارزان هستید با شرکت آریانهاد بخش فروش تور استانبول تماس بگیرید و با کمک کادر مجرب این مجموعه ازخرید  تور استانبول ارزان خود نهایت لذت را ببرید .

, . ,

بسته به این که تور استانبول شما چند روزه است. پیشنهاد من برای استفاده از اینترنت و سیم کارت در استانبول فرق می کند. ولی دسترسی به اینترنت در طول سفر به استانبول هر چند گرانقیمت لازم است. دسترسی به اینترنت می تواند در مدیریت سایر هزینه ها شما کارساز باشد. برای مثال اگر اینترنت داشته باشید، بهترین مسیر برای رفتن به جایی را خواهید یافت. یا در نقطه ای از شهر رستورانی را می بینید، با اینترنت نظرات دیگران را در مورد این رستوران می خوانید. از قیمت آن قبل از ورود به رستوران اطلاع خواهید داشت. با دسترسی به اینترنت می توانید تاکسی اینترنتی بگیرید. و یا از به روزترین نرخ تبدیل ارز در شهر با خبر باشید. و یا از ساعات بازدید یک موزه با خبر باشید .

, . , . , . , . , ، , . , ، , . , . , . , . , .,

پس در پرداخت هزینه اینترنت خساست به خرج ندهید. دسترسی به اینترنت در طول مدت تور استانبول شما به دردتان خواهد خورد .

, . , .,

, ,

تور قبرس

, تور قبرس,

تور قبرس از اون دسته تورهایی است که فرقی نمیکنه چه فصلی از سال سفر کنید ، همیشه آب و هوا عالیه و میتوانید از سفر و خرید تور قبرس نهایت لذت را ببرید فقط باید اول تصمیم بگیر که تور قبرس شمالی یا همان تور قبرس ترک را ترجیح می دهید یا خرید تور قبرس اروپایی را ؟

, تور قبرس, ، ,

برای خرید تور قبرس می توانید تور قبرس آریانهاد را از روی سایت این شرکت بررسی و برای اطلاعات بیشتر با قسمت تور قبرس جهت بررسی و خرید تور تماس بگیرید .

, برای خرید تور قبرس می توانید تور قبرس آریانهاد را از روی سایت این شرکت بررسی و برای اطلاعات بیشتر با قسمت تور قبرس جهت بررسی و خرید تور تماس بگیرید,

قبل از خرید تور قبرس بهتر است اطلاعاتی در مورد این کشور داشته باشید . قبرس کشوری است که به دو منطقه شمالی و جنوبی که پایتخت آن نیکوزیا می باشد که آن هم به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است .

, قبل از خرید تور قبرس بهتر است اطلاعاتی در مورد این کشور داشته باشید , . , قبرس کشوری است که به دو منطقه شمالی و جنوبی که پایتخت آن نیکوزیا می باشد که آن هم به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است,

قسمت شمالی ترک نشین ومسلمان و قسمت جنوبی یونانی و ارتودوکس هستند .

, قسمت شمالی ترک نشین ومسلمان و قسمت جنوبی یونانی و ارتودوکس هستند,

برای خرید تور قبرس و سفر به کشورقبرس باید بدانید اگر شما قصد سفر به قسمت جنوبی قبرس را دارید شما باید تور قبرس اروپایی را خریداری کنید که برای تور قبرس اروپایی احتیاج به اخذ ویزای شنگن می باشد .

, برای خرید تور قبرس و سفر به کشورقبرس باید بدانید اگر شما قصد سفر به قسمت جنوبی قبرس را دارید شما باید تور قبرس اروپایی را خریداری کنید که برای تور قبرس اروپایی احتیاج به اخذ ویزای شنگن می باشد,

و با خرید تور قبرس اروپایی و اخذ ویزای شنگن شما میتوانید به دیگر کشورهای حوزه شنگن نیز سفر کنید .

, و با خرید تور قبرس اروپایی و اخذ ویزای شنگن شما میتوانید به دیگر کشورهای حوزه شنگن نیز سفر کنید,

برای سفر به بخش شمالی قبرس ،شما تور قبرس شمالی را خریداری می کنید که به آن تور قبرس ترک نیز می گویند .

, برای سفر به بخش شمالی قبرس , شما تور قبرس شمالی را خریداری می کنید که به آن تور قبرس ترک نیز می گویند,

برای خرید تور قبرس شمالی و یا تور قبرس ترک شما احتیاج به داشتن ویزا ندارید .

, برای خرید تور قبرس شمالی و یا تور قبرس ترک شما احتیاج به داشتن ویزا ندارید,

تور قبرس شمالی تابستان بهترین زمان سفر می باشد . چرا که دقیقا در فصل مناسب هم از لحاظ آب و هوا و هم از لحاظ تفریحات آبی ، بهترین زمان میباشد . البته تمامی فصل های سال امکان خرید تور قبرس و سفر به قبرس از نظر آب و هوا امکان پذیر می باشد اما بهترین زمان سفر و خرید تور قبرس شمالی تابستان و تور قبرس اروپایی تابستان نیز می باشد .

, . , ، , . , .,

در زمان خرید تور قبرس شمالی و سفر به این منطقه از مراکز دیدنی و هم این شهر غافل نشوید .

, .,

جاذبه های دیدنی مانند : بندر گینه ، قلعه گیرنه ، ساحل لاک پشت ،  کلیسای بلاپایس ، قلعه سنت هیلاریون ، قلعه بوفاونتو ، شبه جزیره کارپاس و و کلیسای آندریس ،  قلعه کانتارا ، شهر باستانی سالامیس ،  ساحل گلپسیدس ، دیوارهای تاریخی شهر فاماگوستا ، کلیسای سنت بارناباس ،  مسجد لالا مصطفی پاشا، کلیسای جامع سنت نیکولاس ، مسجد سلیمیه، کلیسای جامع سنت صوفیا و شهر  باستانی سولی و ... شما میتوانید با دیدن از این مناطق در تور قبرس شمالی نهایت لذت را ببرید .   

, جاذبه های دیدنی مانند , بندر گینه , قلعه گیرنه , ساحل لاک پشت , کلیسای بلاپایس , قلعه سنت هیلاریون , قلعه بوفاونتو , شبه جزیره کارپاس و و کلیسای آندریس , قلعه کانتارا ، , ،  , ، , ، , ،  , ، , ، , ، , ... , شما میتوانید با دیدن از این مناطق در تور قبرس شمالی نهایت لذت را ببرید , .,

بهتر است بدانید تورقبرس اروپایی و بخش قبرس اروپایی از نظر ارتباطات ، فرهنگی گسترده ای با یونان و فرهنگ یونانی دارد، اما جزیره ای تحت کنترل یونان نیست .

, ، , ، , .,

یکی از بی نظیر ترین و پر طرفدارترین اقامتگاههای ساحلی که در شرقی ترین نقطه ی سواحل جنوبی این منطقه قرار دارد  . سواحل زیبای آن، ورزشهای آبی، هتل های مدرن و تجملاتی با امکانات زیاد و شبهای زنده  این جزیره ، باعث شده تا سالانه میلیونها گردشگر از سراسر دنیا به این منطقه سفر کنند . فاصله آیاناپا تا لارناکا حدود ۴۰ دقیقه می باشد .

, , , , . , ، , , ، , , , ، , , . , ۴۰ , .,

ذر زمان خرید تور قبرس حتما از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور به نام  بندری لیمانسول دیدن کنید . این شهر بزرگ یکی از مهم ترین بنادر ترانزیت کالا در اروپا و دریای مدیترانه است که دارای  فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن، انواع رستوران و مراکز تاریخی و موزه های متعدد و تالارهای تأتر از جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشد .

, . , ، , .,

اگر به دنبال خرید تورقبرس لحظه آخری هستید چمدان بسته و پاسپورت بدست حاضر باشید تا زمانی که هزینه تورقبرس لحظه

, اگر به دنبال خرید تورقبرس لحظه آخری هستید چمدان بسته و پاسپورت بدست حاضر باشید تا زمانی که هزینه تورقبرس لحظه,

آخری و ارزان از طرف شرکت توریستی آریانهاد اعلام شود .

, . ,

در زمان خرید تور قبرس شمالی  حتما به بندر گیرنه شهری زیبا ٬ توریستی و کوچک سری بزنید .

, ٬ , .,

. مهم ترین شهر سواحل شمالی قبرس  گیرنه یا کایرنیا  است

, مهم, , ترین شهر سواحل شمالی قبرس  گیرنه یا کایرنیا  است,

 خانه های آن اکثرا ویلایی هستند و ساختمان بلند خیلی کم به چشم می خورد ، منطقه ای ییلاق ای برای مردم سرمایه دار ترکیه که برای استراحت خانه های ویلایی درآنجا خریداری کرده اند محبوبترین و معروفترین مناطق گردشگری شهر گیرنه بندر قدیمی شهر و قلعه شهر به شمار میروند .

, خانه های آن اکثرا ویلایی هستند و ساختمان بلند خیلی کم به چشم می خورد , منطقه ای ییلاق ای برای مردم سرمایه دار ترکیه که برای استراحت خانه های ویلایی درآنجا خریداری کرده اند محبوبترین و معروفترین مناطق گردشگری شهر گیرنه بندر قدیمی شهر و قلعه شهر به شمار میروند , .,

برای بررسی و خرید و اطلاع از هزینه های تور قبرس شمالی لحظه آخری به شما پیشنهاد می کنیم که با شرکت توریستی آریا نهاد بخش فروش تور قبرس ، فروش تور قبرس اروپایی و فروش تور قبرس شمالی تماس بگیرید و با قسمت فروش هماهنگی و بررسی لازم را انجام دهید .

, ، , .,

 

,

, ,

 

,

تور ارمنستان

, تور ارمنستان ,

مسافرانی که قصــد خرید تورارمنســتان را دارنــد بهتــر اســت بدانند :

, تورارمنســتان, :,

با خرید تور ارمنستان شما وارد کشوری امن می شوید امــا بهتــر اســت هنــگام پیــاده روی در شــب، مانند تمام کشورها محتاط باشید .

, ، , .,

در هنگام خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور زیبا حتما ازغذاهــای ارمنــی که کاملا  بهداشــتی و ســالم و خوش طعم  مــی باشــند، سفارش دهید ..

, در هنگام خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور زیبا حتما از, غذاهــای ارمنــی که کاملا  بهداشــتی و ســالم و خوش طعم  مــی باشــند, سفارش دهید , .,

زمان بازدیدازکلیســاها، لبــاس هــای مرتــب و در شان این مکان به تن داشته باشید .

, ، , .,

 

,

برای خرید تورارمنستان و سفر به این کشور احتیاج به گرفتن ویزا نیست ، به همین دلیل خرید تور ارمنستان خیلی مناسب است کشوری که مناظر طبیعی زیبا را با وقایع تاریخی جذاب ترکیب کرده و آرامش خاصی را به توریستها ارائه میکند.

, ، , , , .,

قیمت تور ارمنستان را شرایط سفر شما تعیین می کند

,

قیمت تور ارمنستان به تعداد شب های اقامت شما نوع ایرلاین و هتل مورد نظر شما بستگی دارد .

, . ,

و بهترین نوع سفربه این کشور خرید تور ارمنستان هوایی می باشد چراکه شما کمتر از یکساعت به فرودگاه بین المللی این کشور واقع در پایتخت آن شهر ایروان می رسید .

, .,

هزینه بلیط هواپیما ارمنستان هم به تاریخ سفر کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر شما بستگی دارد .

, .,

تور ارمنستان ارزان و تور لحظه آخری ارمنستان را از شرکت آریانهاد بخواهید .

, .,

فقط آماده سفر باشید یعنی پاسپورت و چمدان هایتان را آماده کنید تا سفر و تور ارزان ارمنستان و تور لحظه آخری ارمنستان آریانهاد را از دست ندهید .

, .,

در زمان خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور از جاذبه های گردشگری تفریحی و آثار باستانی این شهر دیدن کنید .

, .,

مانند : پارک ملی شیکاهو ، دریاچه سوان ، پارک ملی دیلیجان ، کوه آراگاتس ، دریاچه آرپی ، نوراوانک ، گیومری ، وانادزور، آمبرد ، تساغکادزور، زوراتس کارر ، صومعه خور ویراپ ، دوین و

, ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ، , ,

 

,

برای اطلاع بیشتر از تورهای آریانهاد به سایت www.arianahad.com مراجعه نمایید

, www.arianahad.com]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه