اخبار داغ

تیم حاج رسول حیدری قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ملایر شد

تیم حاج رسول حیدری قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ملایر شد
جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: تیم حاج رسول حیدری با شکست تیم شهدای گمنام قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ناحیه ملایر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی مرتضی زنگنه با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بسیج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه ملایر با حضور ۱۲ تیم از بسیجیان ملایر از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: تیم های شرکت‌کننده در این مسابقات در ۳ گروه چهار تیمی باهم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم به دور دوم صعود کرد.

,

, ,

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: در دور دوم این مسابقات ۶ تیم صعود کرده در دو گروه ۳ تیمی باهم به رقابت پرداخته و از هر گروه دو تیم به مسابقه نیمه‌نهایی راه یافت.

,

 

,

وی گفت: دور نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه ۲ ملایر با حضور تیم های شهدای گمنام، فاتح خیبر، حاج رسول حیدری و شهید حججی باهم به رقابت پرداختند.

,

, ,

زنگنه بیان کرد: تیم های حاج رسول حیدری و شهدای گمنام با غلبه بر حریفان خود موفق به صعود به دیدار نهایی شدند و تیم حاج رسول حیدری در دیدار نهایی موفق شهدای گمنام را شکست داده و قهرمان مسابقات شود.

,

وی افزود: در دیدار رده‌بندی نیز تیم شهید حججی با غلبه بر تیم فاتح خیبر مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

,

, ,

گفتنی است؛ این رقابت‌ها به مدت ۵ روز در سالن فوتسال کانون بسیج برگزار شد و در پایان امیرحسین بتویی به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

,

علی چگینی نیز در این رقابت به عنوان آقای گل و علی‌محمد اصلاحی نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه