اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان:

آزادبرها، بلای جان عتبات عالیات

آزادبرها، بلای جان عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: آزاد برها به ویژه بانوانی که بدون علم در زمینه عتبات عالیات کار می کنند،مشکلاتی را برای زائران به وجود می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت: آزاد برهای بدون مجوز از جمله خانم جلسه ای ها،ائمه جماعت و عواملی که تجربه سفرهای سیاحتی دارند، در بخش عتبات عالیات بدون مجوز کار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در برخی موارد این موضوع را کنترل کرده ایم اما در برخی موارد کاری از پیش نبرده ایم، خاطرنشان کرد: متاسفانه یکسری مسائل ریشه فرهنگی دارد و مردم باید از منظر فرهنگی مدافع حقوق خود باشند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: گاهی زائران به موضوعات مهم از جمله اینکه خانم جلسه ای که به صورت آزاد بر در زمینه عتبات عالیات کار می کند،چقدر توانایی دارد و چطور می تواند تور زیارتی را مدیریت کند، منابع مالی و تجربه او چقدر است و چه جور قراردادهایی را در خصوص تدارکات،غذا حمل و نقل، امنیت و خدمات پزشکی منعقد می کند،فکر نمی کنند.

,

مدیرحج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه برخی افراد متاسفانه به دنبال 50 تومانی ارزانی در زمینه سفر به عتبات عالیات هستند، افزود: باید در این زمینه  ریشه ای کار کنیم.

,

بابایی با اشاره به اینکه گاهی مشاهده شده است که زائر ما عتبات می رود و سه ما بعد مریض می شود و هیچ کس هم نمی داند چرا؟،افزود: باید ریشه چنین موضوعاتی را در سفرهای بدون مجوز پیدا کرد.

,

بیشتر بخوانید

, ,
  • نخستین نیم ضریح عتبات عالیات از زنجان ارسال می شود
  • , نخستین نیم ضریح عتبات عالیات از زنجان ارسال می شود,

    بابایی با اشاره به سابقه 40 ساله حج و زیارت در زمینه عتبات عالیات، بیان داشت: این سازمان دولتی در کنار ارائه همه خدمات دارای کارشناسان ویژه و آشپزخانه های مجهز در عراق است که در سطح ایران این آشپرخانه ها به دلیل محدودیت تحریم وجود ندارد.

    ,

    وی با بیان اینکه علم بومی این کار را سازمان حج و زیارت در عربستان و عراق ایجاد کرده است، افزود: کاملا مهندسی و بهداشتی و با معیارهای بهداشت جهانی غذا در عراق و عربستان ارائه می شود.

    ,

    این مسئول خاطرنشان کرد: آزاد بر برای استفاده از یک وعده غذای مجانی زائر را تا سامرا می برد و امنیت او را به خطر می اندازد.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه