اخبار داغ

اشرافی‎گری به سبک معاون اول رئیس جمهور؛

صف مسئولین البرز برای دست دادن با جهانگیری!/ وقتی خدمت‎رسانی جای خود را به تشریفات می‎دهد + فیلم

صف مسئولین البرز برای دست دادن با جهانگیری!/ وقتی خدمت‎رسانی جای خود را به تشریفات می‎دهد + فیلم
اگر هدف مسئولین خدمت به مردم است، تشریفات معنایی ندارد! اما با کمال تاسف برخی از مسئولین اشرافی گری و امتیاز قائل شدن برای خود را شان و بزرگ منشی می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی 24 ساعت گذشته کلیپی در شبکه های اجتماعی استان البرز دست به دست می شود که مسئولین به صف ایستاده اند تا با اسحاق جهانگیری دست داده و از معاون اول رئیس جمهور استقبال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ماجرا از این قرار است که روز سه شنبه هفته اخیر اسحاق جهانگیری برای بازدید از پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد وارد شهرستان ساوجبلاغ شد تا به بررسی امور بپردازد اما حواشی در مراسم استقبال رقم خورد که از نگاه شبکه های اجتماعی البرز پنهان نماند.
,
 
,
وزرا و مدیران بیکار پایتخت، مسئولین بی عار البرز
, وزرا و مدیران بیکار پایتخت، مسئولین بی عار البرز ,
 
,
معصومه توحیدلو روزنامه نگار البرزی درباره این اتفاق ناخوشایند به خبرنگار تیتریک، می گوید: این روزها به مدد روزهای بلند و دم کرده تابستان، هر روز سر و کله وزرای بیکار پایتخت در البرز به بهانه بازدید و افتتاح پروژه های نه چندان مهم پیدا می شود و مسئولین دوشادوش مهمانان اتوکشیده  تهرانی به افتتاح و بازدید پروژه هایی چون استخر و سالن ورزشی و اسفالت و جدول گذاری معابر می پردازند.  
, تیتریک,
 
,
گویا البرز شهر گل و بلبل بوده و هیچ مشکل و معضلی بجز همین مسایل پیش پا افتاده ندارد و مسئولین آن شاخ غول همه مشکلات اساسی کرج را شکسته اند! وزرای بیکار هم از خدا خواسته، به بهانه  یک بازدید و چند افتتاح، اب و هوایی عوض کرده و دلی هم  از عزا در می اورند! 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
حال سوال اینجاست که چرا مسئولین پاسخگوی مشکلات اولیه استان نیستند، از اولین معضل کرج که همان مهاجر پذیری و اشتغال گرفته تا پروژه همت و انتقال اب شرب کرج به تهران، چرا باید پایتخت نشینان جنازه مرده ها و ترافیک زنده هایشان را برای خیابان و گورستانهای کرج به ارمغان بیاورند و بجایش بهترین و گواراترین  اب منطقه را از شهر ما به سوغات ببرند؟ 
,
 
,
چرا فکری به حال هزار و یک مشکل اساسی استان نمی کنید از انتصاب و انتخاب اب دوغ خیاری مدیران، تا پل رو گذر حصارک که به یک معضل اساسی تبدیل شده، از فساد و اختلاس و کم کاری مدیران تا رودخانه کرج که از ابتدای سال تا کنون نزدیک بیست قربانی گرفته و حتی کوچکترین عکس العملی نشان ندادید؟  
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
دریغ از یک جلسه برای  رسیدگی به این مشکل، و هزار ان هزار مشکل و معضل که البرزی ها با ان دست به گریبانند، این صندلیها ارث پدری کسی نیست و به کسی هم وفا نمی کند تا فرصت هست برای خدمت به خلق خدا کاری بکنید و از خودتان یک کارنامه درخشان به یادگار بگذارید، شما هم مانند همه مدیران این شهر یک روز امده و یک روز خواهید رفت. 
,
 
,
پیش از انقلاب نیز وزرا هم خم می شدند و دست شاه را می بوسیدند!
, پیش از انقلاب نیز وزرا هم خم می شدند و دست شاه را می بوسیدند!,
 
,
و اما عباس محمدی فعال سیاسی البرزی نیز به تحلیل این موضوع پرداخته و به خبرنگار تیتریک می گوید؛ متاسفانه در شان نظام جمهوری اسلامی نیست که یک مسئول رده بالا زیر مجموعه خود را به استثمار بکشد در حالی که رهبر معظم انقلاب همواره با تواضع رفتار می کنند. 
,
 
,
مسئولین باید از رهبری الگو بگیرند و اگر هدفشان خدمت به مردم است این تشکیلات و بساط معنایی ندارد! اما باید با کمال تاسف گفت که برخی از مسئولین اشرافی گری و امتیاز قائل شدن برای خود را شان و بزرگ منشی می دانند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
عده ای مایلند دیگران مطیعشان باشند در حالیکه این گونه رفتارها در نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد، اگر وزرا و مدیران رده بالا هدفشان خدمت رسانی است می توانند سفرهای خود را مخفیانه انجام دهند و بدون تشریفات سرکشی های لازم را در دستور کار قرار دهند. 
,
 
,
متاسفانه برخی از مسئولین ما با روش مذکور بار آمده اند و سرکشی به بخش های مختلف را منوط به تشریفات می دانند! در حالی که پیامبر (ص) همواره بدون تکلف وارد مسجد می شدند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
باید از ائمه الگو گرفت نه اینکه تشریفات را رواج داده و بگویئم عده ای برای ما باید احترام قائل شوند، پیش از انقلاب نیز وزرا هم خم می شدند و دست شاه را می بوسیدند، هدف ما جمع شدن این بساط بود اما متاسفانه مسئولین حاضر نیستند در مقابل دیگران فروتنی داشته باشند. 
,
 
,
معاون اول رئیس جمهور در حالی از مترو هشتگرد بازدید کرده است که افتتاح آن سالهاست که با سهل انگاری به تاخیر می افتد، بجای این بازدیدها به قول و وعده هایی که سال ها داده و عمل نکرده اند بپردازند تا مردم نسبت به نظام بدبین نشوند. 
,
 
,
البته این ماجرا توسط عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی نیز با واکنش های طنز آمیز زیر مواجه شد؛ 
,
 
,
*کاش آقایون برای حل مشکلات مردمم اینجوری صف می کشیدن
,
 
,
* تنها نکته مثبتی که توی این فیلم هست اینه که خوبه لااقل همو هل نمیدن توی صف!!!
,
 
,
* مراسم ختمه
,
 
,
به ترتیب بزرگای خاندان ایستادن 
,
 
,
نفر آخر رو ببینید چه ناامیدانه نگاه می کنه که آیا لیاقت نصیبش می شه یا نه  
 
,
, ,  کلیپ ارادت مسئولین البرز به جهانگیری!,  کلیپ ارادت مسئولین البرز به جهانگیری!,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه