اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد

ایجاد تحرک اقتصادی با پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح‌های بزرگ

ایجاد تحرک اقتصادی با پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح‌های بزرگ
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از ایجاد تحرک اقتصادی با پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح‌های بزرگ استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت حاتمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح‌های بزرگ خبر داد و اظهار داشت: پیش از این پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی به طرح‌های کوچک و متوسط بود و طی ۹ تا ۱۰ ماه گذشته پرداخت‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم اما سعی ما این است که از این پس منابع مذکور را به سمت طرح‌های بزرگ سوق دهیم که یک تحرک اقتصادی را در استان به وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی حوزه IT و ICT را از بخش‌هایی دانست که می‌تواند ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی در استان باشد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت ایجاد اشتغال بالایی در این حوزه را دارد، گفت: کمبود نیروی ماهر از دلایلی است که تاکنون اشتغال مورد نظر در این بخش ایجاد نشده است.

,

این مسئول بیان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کرمانشاه اعلام کرده که آمادگی ارائه آموزش مهارتی به ۶۰۰ تا ۶۵۰ نیرو در این بخش با همکاری فنی و حرفه‌ای را دارد.

,

حاتمی ادامه داد: پس از فارغ التحصیلی دانشجویان این حوزه از دانشگاه به آنها آموزش مهارتی ارائه و استخدام خواهند شد.

,

وی خطاب به فارغ التحصیلان و علاقه مندان این حوزه پیشنهاد کرد که به سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مراجعه و آموزش ببینند.

,

این مسئول ادامه داد: شغل‌های این حوزه هم شغل‌های جذاب و هم پردرآمدی است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس سند تدوین شده اشتغال، قرار است ۳ درصد نرخ بیکاری استان کرمانشاه امسال کاهش یابد و برنامه دار کردن و حمایت مالی و برنامه‌ای از دستگاه‌ها، تشکل‌ها و شرکت‌ها برای ایجاد اشتغال در دستور کار شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه