اخبار داغ

در گفتگوی دانا با حاجی دلیگانی عنوان شد:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی این هفته مشخص می‌شود/ این اقدام با هدف بررسی عملکرد «سیف» صورت می‌گیرد

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی این هفته مشخص می‌شود/ این اقدام با هدف بررسی عملکرد «سیف» صورت می‌گیرد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تحقیق و تفحص بیشتر با هدف بررسی عملکرد آقای سیف صورت می‌گیرد که این مساله نماینده مدیریت خوب آقای همتی نسبت به آقای سیف است که چگونه آقای همتی توانستند بازار ارز را مدیریت کنند.
[

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و شایعاتی مبنی بر منتفی شدن آن اظهار داشت؛ همچنان تحقیق و تفحص از بانک مرکزی پابرجا بوده و باید سریعتر در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته تا اعضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مشخص شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: با پیگیری های انجام شده تحقیق و تفحص از بانک مرکزی این هفته در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته و این اعضا مشخص می شوند.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص ایجاد حاشیه برای بازار ارز و به هم ریختن دوباره نرخ ارز در صورت ادامه روند تحقیق و تفحص اظهار داشت: بعید است تحقیقو تفحص از بانک مرکزی بر روی نرخ ارز تأثیری بگذارد؛ چرا که بررسی هایی صورت می‌گیرد و نتایج آن ممکن است علنی نشود.

,

حاجی دلیگانی ضمن برشمردن دلایل تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: عدم نظارت صحیح بر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، بررسی نحوه تخصیص ارز و نحوه مدیریت بازار ارز، عدم رتبه بندی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، دلایل پرداخت پاداش به عنوان تراز پایان سال بانک مرکزی به کلیه مدیران و کارکنان و بازنشستگان و ... از جمله دلایل این تحقیق و تفحص هستند.

,

وی در پایان تأکید کرد: همه این موارد مربوط به زمان آقای همتی نیست و تحقیق و تفحص بیشتر با هدف بررسی عملکرد آقای سیف صورت می‌گیرد که این مساله نماینده مدیریت خوب آقای همتی نسبت به آقای سیف است که چگونه آقای همتی توانستند بازار ارز را مدیریت کنند و در همین راستا در صحن علنی هم از او تشکر و قدردانی به عمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه