اخبار داغ

روایتی از عملیات مرصاد؛

شهیدی که جاودانه شد تا "مرصاد" ماندگار بماند

شهیدی که جاودانه شد تا "مرصاد" ماندگار بماند
شهیدانی که رفتند تا مرصاد مرداد برای همیشه در تاریخ ماندگار بماند و هم اکنون بعد از گذشت سالیان سال باز هم همچنان از مرصاد روایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، "آنکه ایستاد تیپ قائم بود" همه ما این جمله امام خامنه ای را بارها و بارها شنیده ایم. جمله ای که فقط چند واژه ساده نیست بلکه هزاران حرف و نکته در آن نهفته است. ایستادگی ای که اگر نبود شاید مرصادی شکل نمی گرفت. مرصادی که حقیقت منافقین را برای همه نمایان کرد. منافقینی که با خیال واهی ظرف 48 ساعت می خواستند تهران را فتح کنند اما رزمندگان ما در همان ساعات اولیه تهاجم این خائنین به وطن، آنها را زمینگیر کردند و اجازه تعرض بیشتر به خاک ایران را ندادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رزمندگانی از تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان که از ابتدای حضور منافقین با جانفشانی ها و ایثارگری های خود در مقابلشان ایستادند و با پشتیبانی رزمندگان دیگر، شکستی سخت به پیکره منافقین وارد کردند و حماسه ای از جنس پیروزی را رقم زدند.

,

پیروزی ای که با قطره قطره خون شهیدان این عملیات و جانفشانی های رزمندگان حاصل شد و اگر نبودند این دلاور مردان، شاید زبونی و دریوزگی منافقین هویدا نمی شد و وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران به شکل دیگری رقم می خورد.  

,

همان شهیدانی که رفتند تا مرصاد مرداد برای همیشه در تاریخ ماندگار بماند و هم اکنون بعد از گذشت سالیان سال باز هم همچنان از مرصاد روایت کنیم.

,

روایت از شهید محمدرضا خالصی که یکی از نقش افرینان عملیات مرصاد بود و در تاریخ 7 مردادماه سال 67 در مبارزه با منافقین کوردل و در اثر اصابت ترکش در همان عملیات به یاران شهیدش پیوست.

,

شهید خالصی از جمله افرادی بود که در تأسیس تیپ 12 قائم (عج) نقش مؤثری داشت و با نام این تیپ جاودانه شد.

,

مریم نژادلو همسر شهید خالصی که زخم خورده جنایات منافقین در عملیات مرصاد است در گفتگو با خبرنگار مرآت، از خیانت های این وطن فروشان گفت که چگونه آنهایی که دفاع از حقوق بشر سر می دهند، خود با کشتارهای فجیع و بی رحمی های تمام ناقض حقوق بشری می شوند.

,

وی با یادآوری خاطراتی از فعالیت و حضور منافقین در سمنان گفت: بعد از پیروزی انقلاب ما همواره فعالیت های انقلابی خود را داشتنیم، هر چند سمنان خیلی در اوج نبود ولی با تاسیس حزب جمهوری و شروع جنگ، ما در صحنه های مختلف حضور پیدا می کردیم تا اینکه دفتر حزب جمهوری توسط گروه فرقان و با حمایت منافقین منفجر شد و شخصی که توانست باعث انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری شود یک فرد نفوذی بود.

,

همسر شهید خالصی با بیان اینکه بعد از دوماه نیز انفجار دفتر نخست وزیری اتفاق افتاد و تمام این جریانات و اتفاقات به خاطر نفوذ بود که موثرین را شناسایی می کردند و منافقین نیز این بزرگواران را به خاک و خون می کشیدند، افزود: جنایات منافقین زیاد بود و اصلا به هیچ کسی رحم نمی کردند مغازه ها را به آتش می کشیدند بمب گذاری هایی که در اتوبوس ها و کف خیابان و هر جایی که جمعیتی بود انجام می دادند به گونه ای که 17 هزار شهید از این گروه خائن در کشور به ثبت رسیده است.

,

نژادلو با اشاره به جنایات این منافقین در عملیات مرصاد و ظلمی که به حقوق زنان داشتند، تصریح کرد: در عملیات مرصاد، منافقین 2 تیپ از زنان را با خود همراه کرده بودند. مریم رجوی زنان را مجبور به جنگیدن می کرد و بسیاری از این زنان در عملیات کشته شدند ولی دم از دفاع از حقوق زن می زنند.

,

وی با تاکید بر اینکه، مریم رجوی جایی برای دفاع از حقوق زنان ندارد، اظهار کرد: رزمندگان ما که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند آیا زن و بچه نداشتند پس چرا بعد از قطعنامه باید به ما حمله می کردند؟ حضرت امام که جام زهر را نوشیدند و قطعنامه را قبول کردند و جنگ عملا تمام شده بود پس دلیل حمله چه بود؟

,

همسر شهید خالصی خاطر نشان کرد: در نهایت طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند منافقین از کفار بدتر هستند، کفر و جنایت و حماقت منافقین بر مردم مسلم شد و تنفری نسبت به آنها پیدا کردند که این تنفر برای همیشه خواهد ماند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه