اخبار داغ

روایتی از عملیات مرصاد و سرنوشت منافقان؛

ثبت حماسه آفرینی رزمندگان در تاریخ ایران/ 77 لرستانی در عملیات «مرصاد» آسمانی شدند

ثبت حماسه آفرینی رزمندگان در تاریخ ایران/ 77 لرستانی در عملیات «مرصاد» آسمانی شدند
عملیات مرصاد خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن و ضربه‌ای مهلک و کوبنده بر پیکر پوشالی منافقان وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفیر افلاک، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و زمانی که دست بیگانگان از کشور کوتاه شد، دشمن توان دیدن استقلال و پیروزی ایران را نداشت و چندی بعد جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران با پشتیبانی چندین کشور آغاز شد تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

در طول هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان این سرزمین برای دفاع از ارزشها و وطن تا پای جان ایستادند و هزاران نفر از جوانان ایران در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و سرانجام پس از هشت سال جنگ تحمیلی ایران به پیروزی رسید.

,

 

,

در آخرین روزهای جنگ و پس از قبول قطعنامه 598 توسط ایران، منافقین با حمایت کشورهای دیگر توطئه ای را برنامه ریزی کردند و بر این تصور بودند تا با نام عملیات مجاهدین خلق از غرب کشور وارد خاک ایران شوند و به اهداف خود برسند.

,

 

,

Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

, Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎,

 

,

نقش رزمندگان لرستانی در عملیات مرصاد

, نقش رزمندگان لرستانی در عملیات مرصاد, نقش رزمندگان لرستانی در عملیات مرصاد,

 

,

اما رزمندگان ایران در پنجم مرداد سال 1367 به فرماندهی شهید صیاد شیرازی و با رمز یا علی وارد نبرد با منافقین و دشمنان شدند و 304 نفر از رزمندگان شرکت کننده در عملیات مرصاد به فیض شهادت رسدیدند و از سوی دیگر نیروهای ایرانی حدود 4000 نفر از منافقین را به درک واصل کردند.

,

 

,

در عملیات مرصاد یگان‌های سپاه و ارتش وارد صحنه شدند و عملیاتی غرور آفرین را به نام مرصاد رقم زدند و در کمتر از سه روز بر نقشه های شوم دشمنان خط بطلان کشیدند.

,

 

,

در این عملیات 77 نفر لرستانی به شهادت رسیدند که از این تعداد 14 بروجردی در عملیات مرصاد جان خود را تقدیم کردند و از جمله شهدای بروجردی شهید روحانی حجت الاسلام محمد توکلی بود که به عنوان آخرین شهید روحانی دوران دفاع مقدس با همان لباس روحانیت در قرارگاه نجف در محاصره دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

,

 

,

Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

, Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎,

 

,

شهادت 77 رزمنده لُر در عملیات مرصاد

, شهادت 77 رزمنده لُر در عملیات مرصاد, شهادت 77 رزمنده لُر در عملیات مرصاد,

 

,

منافقین در طول این سالها با چراغ سبز آمریکا و برخی از کشورهای عربی و غربی همچنان نقشه های شومی را طراحی می کنند که این توطئه ها و نقشه های آنها به جایی نخواهد رسید، 17 هزار شهید ترور گویای توطئه های شوم منافقینی است که برای ضربه زدن به انقلاب و نظام دست به هر کاری می زنند. 

,

 

,

عبدالحمید خداشناس یکی از رزمندگان لرستانی در عملیات مرصاد در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: بعد از قبول قطعنامه 598، صدام در کنار نیروهای منافق توطئه ای را طراحی کردند و این نیروها در شعارهای خود می گفتند «امروز مهران، فردا تهران»، آرزویی که منافقین آن را به گور می برند و تلاش داشتند تا از طریق ورود به غرب کشور به سمت تهران حرکت کنند که نقشه های آنان خنثی شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه منافقین تا 30 کیلومتری کرمانشاه پیش آمدند و رزمندگان ایران منافقین را در این عملیات زمین گیر کردند و به هلاکت رساندند افزود: از سپاه استان یک تیپ و از بروجرد دو گردان برای عملیات مرصاد اعزام شدند که در نهایت تعدادی از رزمندگان لرستانی در این عملیات به شهادت رسیدند.

,

 

,

Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

, Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎,

 

,

این رزمنده لرستانی عنوان کرد: عملیات مرصاد از ابتدا تا پایان، 15 روز طول کشید و درس عبرتی به همه منافقین داد که هیچ کسی جرات نگاه کج به این سرزمین را نداشته باشد چرا که فرزندان این سرزمین برای دفاع از ارزشها و خاک وطن آماده جانفشانی هستند.

,

 

,

شکست توطئه منافقان

, شکست توطئه منافقان, شکست توطئه منافقان,

 

,

وی گفت: خاطره‌ای که از این عملیات دارم، برای این عملیات در مسیر اسلام آباد در حال حرکت بودیم که به یک کامیون در طول مسیر مشکوک شدیم و بعد دیدیم که راننده و شاگرد آن گفتند که برای کمک اعزام شدیم اما حرکات و رفتارشان با افرادی که برای عملیات می‌آمدند و کمک می‌آوردند فرق می کرد و بعد از متوقف کردن کامیون متوجه شدیم که این افراد 2 نفر منافق بودند که سریعا اسیر شدند.

,

 

,

خداشناس تصریح کرد: منافقان در واپسین روزهای جنگ تلاش کردند تا به اهداف خود برسند اما این حیله منافقان خنثی و نقاب از چهره آنها برداشته شد و رزمندگان اسلام آنها را شکست دادند.

,

 

,

همایون رهبران کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: منافقان در کارنامه سیاه خود 17 هزار  نفر را با ترور به شهادت رساندند و در جنگ تحمیلی و بعد از آن در کنار صدام در عراق فعالیت داشتند مبنی بر این تصور که چند روزه از غرب وارد شوند و به تهران برسند اما در عملیات غرور آفرین مرصاد بسیاری از منافقین به هلاکت رسیدند.

,

 

,

Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

, Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎,

 

,

وی اظهار داشت: منافقان در طول این سالها در بسیاری از غائله ها، فتنه 88 و سایر توطئه هایی که علیه نظام صورت می گیرد حضور داشته و نه تنها ترور افراد بلکه هر جایی که بتوانند ایجاد مزاحمت می کنند اما به لطف خدا همه توطئه های آن‌ها با شکست همراه می شود.

,

 

,

رهبران تصریح کرد: منافقان از نظر سیاسی در حدی نیستند که آنها را به حساب آورد و پس از شکست صدام، فرانسه از منافقان حمایت می کند که در واقع منافقان یک زندگی انگلی دارند و تلاش می کنند تا در هر شرایطی اقداماتی بر علیه نظام انجام دهند اما چهره پر از کینه و حیله آنها برای همه واضح است و توطئه ها و نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه