اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد:

فعالیت پایگاه‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانها

فعالیت پایگاه‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانها
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت پایگاه‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نصرت الله لطفی عصر امروز شنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: طی این ۴۰ سال انقلاب دشمنان اسلام همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی بودند و با توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی قصد داشتند به کشور ضربه بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همدلی و انسجام مردم کشور را بی نظیر دانست و گفت: این خصلت نیکو در بین مردم این مرز و بوم همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناامید کرده و پیروزی‌های پی در پی برای انقلاب اسلامی رقم خورده است.

,

وی خاطرنشان کرد: قبل از فرا رسیدن ۴۰ سالگی انقلاب استکبار جهانی همواره اعلام می‌کرد که ایران ۴۰ سالگی انقلاب را به چشم نخواهد دید اما همین مردم با حضور مقتدرانه خود جشن ۴۰ سالگی را گرفتند و دشمن را بیش از پیش مأیوس کردند.

,

لطفی افزود: چنانچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دیدیم با وجود مشکلاتی که مردم با آن مواجه بودند از جمله تحریم‌های اقتصادی، مشکلات معیشتی و… اما مردم با شکوهتر از همیشه در صحنه حاضر شدند تا جایی که روستاهای کشور نیز سهم عظیمی در این راهپیمایی داشتند.

, شکوهتر,

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز با افتخار و با الهام از پیام حکیمانه و بلند مقام معظم رهبری به گام دوم انقلاب ورود کردیم و ادامه دهنده همین مسیر در راستای تمدن سازی خواهیم بود.

, گام دوم انقلاب,

وی تاکید کرد: همچنین دست نیاز دراز می‌کنیم برای حفظ این صمیمیت و همدلی و انسجام و در خدمت مردم عزیز خواهیم بود و با ایجاد امید نسبت به آینده و افتخار نسبت به گذشته و پاسخ به شبهات و پرورش جوانان عزیز آینده سازمان برای مقاطع بعدی در ادامه انقلاب اسلامی ورود به تمدن سازی را داریم تا زمینه ظهور فراهم شود.

,

لطفی اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودجه عمرانی ندارد، اما مصمم هستیم تا یک پایگاه فرهنگی و تبلیغی را در همه استان‌ها برای تقویت فعالیت داشته باشیم.

در این نشست قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از سوی آیت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لوح تقدیری به آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همچنین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اهدا کرد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه