اخبار داغ

معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد:

حضور بیش از ۴۲ هزار نفر در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حضور بیش از ۴۲ هزار نفر در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال ۴۲ هزار و ‌۲۱۴ نفر در سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند که ۴۱۶ نفر از این تعداد توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسین احمدیان عصر امروز در افتتاحیه سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته امداد کشور در اصفهان اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و قرآنی، عزت و قدرت که امروز در سطح کشور داریم به دلیل امام راحل، رهبر انقلاب، شهدا و خانواده آن ها است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در مجموعه کمیته امداد فعالیت‌های مختلف در ایام سال برگزار می‌شود که آقای فتاح هم یک مدیر فرهنگی، دلسوز و به تعبیر رهبر انقلاب مدیر دست پاک بودند.

حجت الاسلام احمدیان با بیان اینکه اعزام ۲۰ هزار مددجو به مشهد و قم مقدس و کربلای معلی بخشی از فعالیت های فرهنگی کمیته در طول سال گذشته بوده است، تصریح کرد: در اربعین سال گذشته حدود ۴۲ هزار مددجو را به کربلای معلی اعزام کردیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی کمیته امداد برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور است که امسال ۴۲ هزار و ‌۲۱۴ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۴۱۶ نفر از این تعداد توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند، ۲۰۷ خواهر و ۲۰۹ برادران از فردا به مدت چهار روز به مسابقات می‌پردازند.

فعالیت در زمینه قرآن هدیه خداوند به انسان است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فعالیت در زمینه قرآن هدیه خداوند به انسان است,

حجت الاسلام گرجی هم در این آیین با بیان اینکه حضور شما در برنامه های قرانی یک هدیه الهی است، اظهار کرد: تا خود خدا نخواهند نمی‌تواند فردی در این برنامه شرکت کند و حتما شما آدم خوبی هستید و دعای پدر و مادر پشت سرتان است که توانستید در این مراسم حضور پیدا کنید.

استاد حوزه گفت: در اینترنت و فضای مجازی ببینید که چه افرادی به صداهای خوب وجود دارند اما حتی یک آیه قرآن را هم فرصت نمی‌کنند بخوانند

وی افزود: آفت بزرگ ما بچه های دینی، ولایی و حزب اللهی‌ها عُجب داشتن است و برخی از اوقات فکر می‌کنیم از مردم عادی بهتر هستیم که سریعا سقوط می‌کنیم.

حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه فعالیت در زمینه قرآن هدیه خداوند به انسان است که باید شکر خدا را به جا آورد، تصریح کرد: اخلاص در راه قران داشته باشید، از نوع تلاوت و صدا خود خوش حال و مغرور نشوید، قرآن را خالصانه بخوانید.

وی با تأکید بر اینکه قرآن را در زندگی و خانواده بیاورید، انسان مانوس شده با قرآن بد اخلاق نیست، بیان کرد: در روایت است که قران در قلب آدمی که به آن عمل نمی کند قریب است،

این استاد حوزه اضافه کرد: عرفا می گویند سیمای کتبی رسول الله (ص) است و اگر می‌خواهید چهره حضرت علی (ع) را هم ببینید، قرآن بخوانید.

وی در پایان گفت: با قرآن نفس بکشید، روش ازدواج، همسر و فرزند داری، تجارت، سیاست، پوشش و … را از قرآن سرمشق بگیرید که قرآن جامع و کامل ترین است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه