اخبار داغ

معاون اوقاف لرستان:

30 وقف جدید در لرستان ثبت شد/ایجاد مرکز افق در امامزادگان

30 وقف جدید در لرستان ثبت شد/ایجاد مرکز افق در امامزادگان
معاون اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه 30 وقف جدید در لرستان ثبت شده است گفت: مرکز افق در امامزادگان لرستان ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، بابیان اینکه امسال 30 وقف جدید در استان شناسایی و به ثبت رسیده است اظهار داشت: بیشتر وقف‌های جدید استان احداث مسجد و حسینیه است و در حال حاضر دو هزار و 600 موقوفه و هفت هزار رقبه در سطح استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده, در گفت‌وگو با خبرنگار ,  , سفیر افلاک،, ,

 

,

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز افق در امامزادگان افزود: شش مرکز افق در امامزادگان شاخص راه‌اندازی شده و اجرایی شدن این مراکز برای کل امام زادگان استان در نظر است.

,

 

,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: مرکز فرهنگی- قرآنی بقاع متبرکه ازاین‌پس به مرکز فرهنگی، اجتماعی و قرآنی تبدیل می‌شود و برنامه‌های مربوط به مسائل و امور اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه در این مراکز اجرا می‌شود.

,

 

,

وی بیان کرد: دوره‌های مربوط به ازدواج، طلاق و حوزه مسائل اجتماعی را در دستور کارداریم و اگر امکاناتی وجود داشته باشد در محل موقوفات طرحی و در قالب مرکز افق آورده می‌شود تا افراد فقیر و نیازمند را شناسایی کنیم.

,

 

,

عباس‌زاده گفت: آموزش و شناسایی هیئت‌امنای بقاع متبرکه از شهریورماه آغاز می‌شود و به مدت سه سال برای آن‌ها حکم فعالیت درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی صادر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه