اخبار داغ

تزریق گوشی های ارزان به بازار از هفته های آینده

تزریق گوشی های ارزان به بازار از هفته های آینده
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری تهران گفت: با ثبت سفارش ۷۰ شرکت واردکننده موبایل و به دنبال کاهش نرخ ارز، ظرف هفته های آینده شاهد کاهش قیمت این کالا در بازار خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: ثبت سفارش بر مبنای کاهش نرخ ارز صورت گرفته است و با ورود موبایل های ثبت شده به بازار باید شاهد کاهش نرخ آن باشیم که در صورت تخلف و عملکرد خارج ار رویه با اخذ دستور قضایی تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: در بازار راکد حال حاضر حدود 600هزار گوشی تلفن همراه مورد نیاز است که شرکت های وارد کننده با تزریق قطره چکانی سعی بر افزایش قیمت ها و سودجویی از شرایط را دارند.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران یکی از راهکارهای کنترل بازار و قیمت ها را ارائه مجوز واردات به واحد های صنفی دارای پروانه دانست و خاطر نشان کرد: در صورت واردات کالا توسط واحد های صنفی پروانه دار و پرداخت عوارض و کمرگی، ضمن بهره مندی دولت از این هزینه ها ما شاهد کاهش قیمت های گوشی و سود مصرف کنندگان خواهیم بود.
,
 
,
وی دلیل اصلی گران بودن گوشی ها در بازار را گران فروشی شرکت های وارد کننده دانست.
,
 
,
ابراهیم درستی ضمن تاکید بر نظارت بیشتر سازمان حمایت کننده از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و نیز سازمان تعزیرات حکومتی بر عملکرد وارد کنندگان گفت: این سازمان ها نیازی بر دریافت شکایت مردمی ندارند و با رصد انبارهای احتکار شده وارد کنندگان، می توانند اعمال قانون نمایند.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه