اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

پایگاه نماز جمعه در مسیر نهادینه کردن اخلاق و معنویت گام برمی‌دارد

پایگاه نماز جمعه در مسیر نهادینه کردن اخلاق و معنویت گام برمی‌دارد
امام جمعه میاندورود گفت: باید در پایگاه نماز جمعه در مسیر بیانیه گام دوم یعنی نهادینه کردن اخلاق و معنویت در کشور تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب صبح امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در تکیه بالا سورک با بیان اینکه چهل سال است که این سنگر را حفظ کردیم، اظهار کرد: بعضی‌ها در روی زمین بعد از اینکه قدرت می‌گیرند فساد می‌کنند اما خداوند در قرآن می‌فرماید مومنان بعد از کسب قدرت اقامه نماز می‌کنند و زکات می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با تاکید بر اینکه واژه زکات یک فرمول اقتصادی کامل است، بیان کرد: در قرآن بیش از 30 مورد از زکات نام برده و هرجا از نماز نام برد از زکات و انفاق هم نام برده است و این نشان از جایگاه مهم زکات و انفاق دارد.

,

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: باید در پایگاه نماز جمعه در مسیر بیانیه گام دوم یعنی نهادینه کردن اخلاق و معنویت در کشور تلاش کنیم و اگر این دو موضوع در کشور حل نشود همه پول‌های جهان را هم به ما بدهند باز هم مشکل اقتصادی ما حل نخواهد شد.

,

محمدنسب با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم امام جامعه اسلامی اقامه نماز است، تصریح کرد: پایگاه نماز جمعه باید مطالبات مردم را بیان کند چون این نهاد متعلق به همه مردم است.

,

وی با بیان اینکه نماز جمعه متعلق به جریان و گروهی نیست، افزود: بین مسئولان اتحاد و وحدت وجود دارد و اگر نقدی است در جلسات مطرح می‌کنیم.

,

محمد نسب در پایان گفت: برای زمین مصلای نماز جمعه با مشورتی که با کارشناسان و اعضای شورای فرهنگ عمومی داشتیم تصمیم گرفته شد که آن را تبدیل به احسن کنیم و مکان دیگری برای ساخت مصلای نماز جمعه مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه