اخبار داغ

حاشیه‌های مراسم روز صنعت در مازندران؛

تودیع غیررسمی رئیس مستعفی سازمان صنعت مازندران در مراسم رسمی!

تودیع غیررسمی رئیس مستعفی سازمان صنعت مازندران در مراسم رسمی!
مراسم روز صنعت و معدن در استان مازندران با حاشیه‌های همراه بوده است. رئیس خانه صنعت و معدن مازندران به صورت غیر مستقیم از خداحافظی رئیس سازمان فعلی صنعت صحبت به میان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم روز صنعت و معدن در استان مازندران با حاشیه‌های همراه بوده است.
در این مراسم براساس برنامه‌های سال گذشته مسئولان سازمان صنعت استان مازندران به نوعی در این برنامه تب و تاب خاصی برای برگزاری این مراسم داشتند.
 
به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت محمدپور عمران و نداشتن رئیس سازمان صنعت مازندران، همه معاونان این اداره در مراسم حضور داشتند به نوعی اداره کل صمت مازندران در اولین روز کاری تعطیل بوده است.
 
محمدپور عمران در ابتدای مراسم حضور نداشت و پس از اتمام چندین آیتم برنامه در سالن حضور پیدا کرد اما برخلاف سنوات گذشته تریبونی در اختیاری مدیران اداره کل صمت مازندران قرار نگرفته است و حتی رئیس خانه صنعت و معدن مازندران به صورت غیر مستقیم از خداحافظی رئیس سازمان فعلی صنعت صحبت به میان آورد.
 
درباره برکناری و یا استعفا محمدپور عمران صحبتی به میان نیامد اما رضوی اعلام کرد که محمدپور از این سمت خداحافظی می‌کند.
 
محمد محمدپور عمران بیشتر از یک ماه از سمت خویش استعفا داده بود و حدود بیست روز منتظر تایید استعفا بوده اما پس از موافقت همچنان در این مجموعه مشغول کار است و در دیدارهای رسمی وزیر هم حضور داشت اما هنوز جایگزینی برای وی معرفی نشده است.
 
طولانی شدن برنامه روز خانه صنعت معدن یکی از گلایه‌های شرکت کنندگان بوده است.
 
جابجایی روز خبرنگار توسط مجری برنامه‌ها یکی از حاشیه‌های این مراسم بوده است که مجری برنامه روز بزرگداشت خبرنگار را 16 مردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه