اخبار داغ

ایراداتی که شاهین شهرداری برای شروع لیگ باید برطرف کند

ایراداتی که شاهین شهرداری برای شروع لیگ باید برطرف کند
شاهین شهرداری بوشهر در ۱۰ روز اخیر ۴ بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشت تا عیار تیم ویسی پیش از آغاز لیگ برتر بیشتر مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شاهین شهرداری بوشهر در ۱۰ روز اخیر ۴ بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشت تا عیار تیم ویسی پیش از آغاز لیگ برتر بیشتر مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در این یادداشت و به عبارتی نگارش مطلب فنی به نکاتی پرداخته شد که در پخش زنده بازی های تیم پر طرفدار بوشهری به چشم آمد.

,

فینال جام شهدای تهران و تقابل با سایپای کاملا پوست انداخته با تفکرات مربی جوانی بنام ابراهیم صادقی مطمئنا خیلی از مسائل تاکتیکی را برای ویسی و کادر فنی اش مشخص کرد تا در روزهای باقی مانده به آغاز لیگ برتر برای رفع نواقص تاکتیکی تیم اقدام کنند.

,

, ,

بازی شاهین و سایپا که آغاز شد، تغییرات تیم تهرانی نسبت به بازی مقابل پرسپولیس مشهود بود، صادقی به بازیکنانی میدان داد که همگی جوان و جویای نام هستند، از طرفی ویسی ریسک نکرد و تقریبا با ترکیبی وارد میدان شد که مقابل نیرو زمینی پیروز شده بود.شاید هر کدام از بازیکنان خط دفاعی تیم شاهین شهرداری بازیکنان خوب و قابل اتکایی باشند اما در نظم خط دفاعی تیمی که سه گل دریافت کرده حتما ایراداتی بوده ،دور خوردن دو مدافع کناری روی توپهای ارسالی ،یا عدم پوشش مناسب دو مدافع مرکزی در تایمهایی که گلهای سایپا به ثمر رسید می تواند زنگ خطری باشد و کادر فنی قطعا بهتر از هر کسی بر این مسئله مشرف هستند.

,

شاهین شهرداری وقتی خیلی ساده روی یک ارسال گل را دریافت کرد ،به موقع خودش را جمع و جور کرد و روی تیزهوشی مالکی و ضربه دقیق سالاری به گل رسید .بارانی خرید جدید شاهین که نشان داده بازیکن خوبی است در دو بازی اخیر به عنوان یک لیدر در میانه میدان بد کار نکرد و شاید ویسی دوست دارد از او در کنار موسی زاده استفاده بیشتری کند ،هر چند بر این باوریم سلمان بحرانی ،میلاد فیاض بخش و حتی شعبانلوی مصدوم که در حال آماده شدن است بازیکنانی قابلی هستند.

,

شاهین شهرداری در دو بازی جام شهدای تهران یک گلر گرجستانی رو کرد که هنوز نمی توان در مورد او با قاطعیت حرف زد و باید به او زمان داد .ماکسیمه یکی دو خروج بد داشت و البته دو سیو خوب اما برای اظهار نظر در مورد او زود است.

,

عبدالله ویسی در تیمهایی که مربی گری کرده به وینگر های سرعتی بهای زیادی داده ،او امسال نه بیت سعید را دارد و نه زبیدی آن فصل استقلال خوزستان و نه نوک توپ نگه داری مانند ذهیوی ،اما خودش بارها در مصاحبه ها گفته تیمی می سازد که بوشهری ها لذت ببرند.شاهین در مقابل سایپا عملکرد بدی نداشت و شاید اگر اندکی سماجت بیشتری در اصول دفاعی به خرج میداد ،می توانست پیروز باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه