اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم اعلام کرد

جاسوسی منافقین برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بعد از شکست در مرصاد

جاسوسی منافقین برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بعد از شکست در مرصاد
فرمانده سپاه جاجرم گفت: منافقین بعد از جنایات وحشیانه ای برعلیه مردم، توسط نیروهای داخلی با شکست مواجه شدند و از آن پس به مزدوری و جاسوسی برای سرویسهای اطلاعاتی بیگانه اشتغال دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد محمدنیا، فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک در خصوص عملیات مرصاد اظهار کرد: پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران، تحرکات رژیم بعثی عراق در منطقه ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه یکی از این توطئه ها عملیات فروغ جاویدان بود که توسط ائتلاف شوم منافقین و ارتش بعثی برنامه ریزی شده بود گفت: این حرکت با عملیات مرصاد توسط رزمندگان اسلام در هم کوبیده شد.

,

سرگرد محمدنیا با اشاره به اینکه سرکرده های منافقین دچار توهم شده بودند افزود: منافقین خلق با این توهم که پذیرش قطعنامه از ضعف بنیه دفاعی نظام و جدایی مردم از انقلاب و نوعی شکاف اجتماعی حکایت دارد ضد انقلابیون سرخورده را از کشورهای مختلف اروپایی فراخوان کرد و چندین هزار نیرو را با عنوان ارتش به اصطلاح آزادی بخش فراهم ساخت.

,

وی گفت: آنان طرح خود را در یک نشست 24 ساعته آماده کردند و در عملیاتی با عنوان فروغ جاویدان با حمایت نیروی هوایی عراق از تنگه پاتاق واقع در غرب کشور حملات خود را آغاز کردند.

,

فرمانده سپاه جاجرم اضافه کرد: شهر کرند و اسلام‌آباد را به اشغال خود درآورند و با بی‌رحمی و شقاوت تمام مردم را قتل عام کرده و مزارع مردم را به آتش می‌کشیدند و با حمله وحشیانه به بیمارستانها و اماکن عمومی به کشتار فجیع و ضرب و شتم مردم مظلوم پرداختند.

,

وی افزود: منافقین فریب‌خورده با شستشوی مغزی توسط سران نفاق و ارتش بعث احتمال مقاومت مردمی و شکست را به ذهن خود راه نمی‌دادند.

,

سرگرد محمدنیا با اشاره به پیام امام خمینی (ره) که منافقین از کفار هم بدتر هستند،  ابراز داشت: با پیام امام (ره) همه نیروهای وفادار انقلاب اسلامی نیروهای بسیجی، اعضاء سپاه پاسداران، ارتش و هوانیرو همدل و یکصدا در اولین ساعاتی تجاوز منافقین چون سیلی خروشان به محورهای عملیاتی سرازیر شدند

,

وی خاطر نشان کرد:  پس از تحمیل خسارتها و تلفات فراوان به دشمن با تدبیر فرماندهان جنگ از جمله سردار بزرگ اسلام شهید صیاد شیرازی ماشین جنگی دشمن را منهدم ساختند و منافقین کور دل یا دست به خودکشی زدند و یا پابه فرار گذاشتند و تعداد زیادی هم به اسارت گرفته شدند.

,

فرمانده سپاه جاجرم در انتها با بیان اینکه منافقین در این عملیات ضربه‌ای از صیاد شیرازی خوردند که سالها پس از آن هنگام به شهادت رسانیدن این سردار فداکار اسلام گفتند:«ما انتقام مرصاد را از صیاد گرفتیم» ابراز داشت: منافقین از آن پس به مزدوری و جاسوسی برای سرویسهای اطلاعاتی بیگانه اشتغال دارند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه