اخبار داغ

افزایش خودکشی میان نیروهای پلیس آمریکا

افزایش خودکشی میان نیروهای پلیس آمریکا
شبکه خبری سی‌ان‌ان از افزایش نرخ خودکشی میان نیروهای پلیس آمریکا خبر داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی‌ان‌ان ضمن گزارش اینکه یک افسر پلیس نیویورک خودکشی کرده از افزایش  مرگ‌های خودخواسته در میان نیروهای پلیس این کشور خبر داده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق گزارش سی‌ان‌ان یک گروهبان اداره پلیس نیویورک روز شنبه به ضرب گلوله خودش را از پای درآورده است. یک منبع گفته که مقام‌های پلیس نیویورک بعد از آنکه این درجه‌دار سر کار حاضر نشد به منزل او رفته و با جسدش مواجه شدند. 
,
 
,
پلیس گفته خودکشی این افسر هفتمین خودکشی افسران پلیس نیویورک در سال جاری به شمار می‌رود. به نوشته سی‌ان‌ان در سال 2019 مجموعاً بیش از 100 نیروی پلیس در سراسر آمریکا خودکشی کرده‌اند. 
,
 
,
نتایج تحقیقی که در سال 2018 توسط یک موسسه تحقیقی در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد که نیروهای پلیس و آتش‌نشان بیشتر احتمال دارد بر اثر خودکشی جانشان را از دست بدهند تا هنگام انجام وظیفه. از طرف دیگر سی‌ان‌ان نوشته نرخ خودکشی در سال‌های اخیر در میان جمعیت عمومی هم رشد محسوسی داشته است. 
,
 
,
نتایج یک تحقیق که «مرکز ملی آمارهای سلامت» انجام داده نشان می‌دهد نرخ خودکشی در میان مردم آمریکا به بالاترین رقم از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است. بررسی روند داده‌ها همچنین نشان می‌دهد نوجوانان و جوان‌ها بیشتر در معرض این خطر قرار دارند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه