اخبار داغ

سفیر اتریش در دیدار با استاندار سمنان:

اتریش علی‌رغم تحریم‌های آمریکا همچنان در ایران حضور فعال دارد/ در حوزه‌های مختلف آماده همکاری با استان سمنان هستیم

اتریش علی‌رغم تحریم‌های آمریکا همچنان در ایران حضور فعال دارد/ در حوزه‌های مختلف آماده همکاری با استان سمنان هستیم
اشتفان شولتز سفیر اتریش در ایران در دیدار با استاندار سمنان بر گسترش همکاری ها و سرمایه گذاری شرکت های اتریشی در سمنان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اشتفان شولتز سفیر اتریش در ایران در دیدار با استاندار سمنان با تقدیر از مهمان نوازی مردم سمنان گفت: به عنوان یکی از سفرای حاضر در جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارم که باید به فراتهران نیز بیندیشیم و ظرفیتهای خارج از تهران را نیز کشف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شولتز هدف از سفر به استان سمنان را بحث و بررسی در خصوص یک یا چند حوزه مورد علاقه طرفین به منظور دستیابی به  یک برنامه راهبردی و تمرکز بر روی آن فعالیت های مشترک عنوان کرد و گفت:  برنامه ی اصلی من برای سفر به استان سمنان تمرکز بر روی دو حوزه ی جالب توجه برای اتریش و ایران شامل حمل و نقل و ساخت قطعات خودرو است.

,

وی از همکاری دانشگاه سمنان و دانشگاه لئوبن اتریش در زمینه های مختلف خبر داد و افزود: در زمینه ی تحقیقات مشترک حمل و نقل و ساخت قطعات خودرو  با موضوع اصطکاک قطعات آلومینیومی خودرو همکاری های خوبی شکل گرفته است که امیدواریم این تحقیقات بتواند در پروسه تولید خودرو موثر واقع شود.

,

سفیر اتریش در ایران سرمایه گذاری در بخش آب و مدیریت آب را از مینه های موردعلاقه اتریش عنوان کرد و گفت: شرکتی در اتریش با سابقه ی نیم قرن فعالیت در ایران بزودی عملیات بهره برداری از تصفیه خانه ی بزرگ شیراز را به پایان می رساند که این بهره برداری نشان دهنده ی این مطلب است که کشور اتریش علی رغم تحریم های ناعادلانه ی آمریکا علیه ایران، همچنان در ایران حضور فعال دارد.

,

شولتز با تاکید بر روابط فرهنگی دو کشور ایران و اتریش آمادگی خودرا برای برگزاری ارکستر سمفونیک مشترک ایران و اتریش با ۱۲۰ هنرمند در عرصه ی موسیقی در سمنان اعلام  کرد و گفت: اتریش بعنوان مبتکر هفته فیلم اروپایی در سطح ایران و شهرهای این کشور ، آمادگی دارد تا هفته هنری فیلم را در سمنان نیز برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه