اخبار داغ

سردار نقدی در سمنان:

بن‌بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد/ مدیران منصوب دچار ضعف مدیریتی هستند

بن‌بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد/ مدیران منصوب دچار ضعف مدیریتی هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه بن بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد، گفت: تمامی الزامات توسعه اقتصادی در کشورمان وجود دارد ولی مدیرانی امروز در کشور منصوب هستند که به ضعف مدیریتی دچار می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع فرماندهان و بسیجیان استان سمنان با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز ایران ملتی است ایستاده که بر مدار ابر قدرت جهانی نقش ایفا می کند و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه ملتی که در قعر جدول بی سوادی و فقر و مشکلات حاد انسانی دست و پا می زد به اوج خودش رسید، افزود: با وجود همه دشمنی ها  در هر عرصه ای که تاریخ چهل ساله کشورمان را ورق بزنیم کتابی از پیشرفت ها در برابر ما گشوده می شود.  

,

معاون هماهنگ کننده سپاه اظهار کرد: روزگاری پنجاه هزار مستشار آمریکایی در خیابان های ما قدم می زدند و به نوامیس ما تعرض می کردند، اموال ما را می چاپیدند، حقوق هر مستشار آمریکایی 17 میلیارد تومان بود و حقوق کل نظامیان ارتش ایران 14 میلیارد تومان  و اینگونه ملت ما را چپاول کردند ولی امروز به جایی رسیدیم که پهبادهای ما بالای سر ناوهایشان حرکت می کند و جرات هیچ خطایی ندارند.  

,

نقدی با تاکید بر اینکه امروز حرف و اول و آخر را رزمندگان و مجاهدان اسلام در منطقه می زنند، تصریح کرد: ما نه رسانه قوی تر از آنها داشتیم، نه اسلحه بهتر و ثروت بیشتر، نه رزمندگان آموزش دیده تر و نه از لحاظ علمی برتر بودیم و همه جا دست های ما خالی و دست های دشمن پر بود ولی ما خدا را داشتیم که یاریمان کرد.

,

وی به تکیه ملت ایران و مسلمانان به وعده های الهی اشاره و اضافه کرد: صهیونیست هایی که هواپیماهایشان بالای سر "جولان" مانور می داد و هر کجا را می خواستند بمباران می کردند و به هر کشوری حمله ور می شدند بخشی از خاک آنجا را ضمیمیه می نمودند اما امروز در محاصره هستند و جرات هیچ حرکتی را ندارند چرا که می دانند سرنوشت جنگی که در پیش است چه خواهد بود.

,

فتح بیت المقدس به دست مسلمانان قریب الوقوع است

, فتح بیت المقدس به دست مسلمانان قریب الوقوع است,

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه اسرائیل می داند آن روزی که رزمندگان ما می گفتند وضو در فرات و نماز در کربلا، و امروز رزمندگان آرزوی نماز در مسجد الاقصی  را دارند و این محقق می شود، گفت: آمریکایی ها سرنوشت خود را به اسرائیل گره نزنند چرا که سقوط اسرائیل و فتح بیت المقدس به دست مسلمانان قریب الوقوع است.  

,

نقدی با اشاره به اینکه این انقلاب برای پیروزی و غلبه اسلام بر جهان درتاریخ تعبیه شده است، افزود: چشم اندازی که رهبر در صدر بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما و حرکتی برای زمینه سازی ظهور حضرت موعود است.

,

وی به اوج رسیدن ایران با دست های خالی اشاره کرد و افزود: بعد از جنگ که 650 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد شده بود و فقط 6و نیم میلیارد دلار در خزانه داشتیم ولی امروز و با وجود جیب خالی بعد از جنگ و با عنایت خداوند به تمام دنیا برق صادر می کنیم، بزرگتریم پالایشگاه های جهان را ساختیم کشوری که 90 درصد مواد غذایی اش از خارج می آمد امروز 10 میلیارد دلار غذا به کشورهای دیگر صادر می کند.

,

بن بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد

, بن بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد,

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه ما دیروز با دست خالی برنده شدیم ولی امروز دستمان پراست، اظهار کرد: امروز دست ما در اقتصاد پر است چرا که اقتصاد منابع زیر زمینی، نیروی انسانی،انرژی، دانش و نقدینگی و مدیریت می خواهد که همه اینها را ما داریم.

,

نقدی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده که 7 درصد ذخایر جهان زیر پای ما است و ما تنها 1 درصد جمعیت جهان هستیم پس به اندازه بیش از نیاز ذخایر زیر زمینی داریم، رتبه اول انرژی فسیلی دنیا از جمله نفت و گاز دست ایران است، بیشترین نیروی انسانی متخصص استفاده نشده در دنیا نیز در ایران می باشند، رتبه 15 علمی دنیا و  با شتاب ترین سرعت پیشرفت دنیا از آن ما است و همچنین به اندازه کافی نقدینگی در بانک های ما وجود دارد.  

,

مدیرانی در ایران داریم که می توانیم برای تمام کشورهای دنیا رئیس جمهور صادر کنیم

, مدیرانی در ایران داریم که می توانیم برای تمام کشورهای دنیا رئیس جمهور صادر کنیم,

وی با اشاره به اینکه ممکن است ضعف مدیریتی در افرادی که الآن منصوب هستند داشته باشیم ولی اینکه مدیر نداشته باشیم نیست، گفت: در کشورمان مدیرانی داریم که می توانیم برای تمام کشورهای دنیا رئیس جمهور صادر کنیم. افرادی داریم که برنامه ها و پروژه های بزرگ و عملیات های دفاعی را در کشورمان پیش می برند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امروزهرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی دستمان پر است و بن بستی وجود ندارد فقط از همه ظرفیت هایمان استفاده نکردیم و اغلب ظرفیت هایمان روی زمین مانده است چون اشکال کار این است که به جای اینکه نگاهمان به داخل باشد به بیرون است.

,

نقدی با بیان اینکه اگر مسئولی نگاهش به بیرون هست آن مسئول را ما انتخاب کردیم و همه مقصر هستیم که به این فکر رای دادیم، افزود: ما باید به راهبرد و رویکرد و تفکرمان به اوایل انقلاب بازگردیم، رویکردی که به خدای متعال تکیه می کردیم و از چیزی نمی ترسیدیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه