اخبار داغ

فرماندار جیرفت خبر داد

بارش تابستانه کودک جیرفتی را غرق کرد

بارش تابستانه کودک جیرفتی را غرق کرد
فرماندار جیرفت گفت: از روز گذشته تاکنون که شهرستان های جنوبی کرمان دچار بارندگی های تابستانه و طغیان رودخانه ها گردید یک خانواده سه نفره را دچار سیل زدگی کرد و فرزند سه ساله آنها از دست پدر گرفتار در اب ، درون مسیل رها شد و تاکنون جستجو ها بی ثمر مانده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت در گفتگو با راه آرمان گفت: شب گذشته در پی گیر افتادن یک دستگاه خودرو در مسیر سیلاب رودخانه میجان جیرفت یک گروه امداد سیلاب با همکاری ستاد بحران فرمانداری ، بخشداری جبالبارز و تیم غریق نجات اداره ورزش و جوانان به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ابوذر عطاپور افزود: خودرویی که در مسیر سیلاب جاری شده ، بود پس از گیر کردن در مسیر رودخانه که حاوی خانواده ای ۳نفره شامل پدر ،مادر و فرزند ۳ساله بود به محض احساس امنیت از خودرو خارج می شوند و با خروج از آن اقدام به ترک محل سیلاب می کنند که در طول مسیر پدر خانواده کودک را در آغوش داشت با مانع برخورد می کند و کودک از دست وی رها و در آب سقوط می کند و آب کودک را با خود می برد .

,

فرماندار جیرفت ادامه داد : از ساعت ۲۳شب گذشته تا ۵بامداد گروه های امدادی و مردمی برای جستجوی این کودک در حال تلاش بودند که به علت عدم دسترسی به جنازه کودک فعلا جستجو متوقف شدلذا از عصر امروز با ارام گرفتن سیلاب ها جستجو دوباره آغاز خواهد شد .

,

وی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر گروه هایی برای جستجو به منطقه اعزام خواهند شد ، افزود : با همکاری نیروهای راهداری جیرفت و بخشداری جبالبارز مسیرهای مورد نظردر حال بازگشایی هستند که بعد از بازگشایی جستجو از سرگرفته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه