اخبار داغ

جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نهادینه شدن اقدامات سپاه بر پایه محرومیت زدایی و مردم داری/ توزیع بیش از ۲۵۰۰ جهیزیه در بین نوعروسان محروم

نهادینه شدن اقدامات سپاه بر پایه محرومیت زدایی و مردم داری/ توزیع بیش از ۲۵۰۰ جهیزیه در بین نوعروسان محروم
جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران گفت: : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توفیق را دارد در کانون اقداماتی که انجام می دهد اصل و اساس کارش را بر مبنای مردم داری و محرومیت زدایی نهادینه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار حسن زاده، جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در جشن اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم خراسان شمالی اظهار کرد: امروز هر آنچه داریم از برکت نظام  جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، سردار حسن زاده، جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در جشن اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم خراسان شمالی اظهار کرد: امروز هر آنچه داریم از برکت نظام  جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مان است.,

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین آموزه های دین مبین اسلام ، قرآن و اهل بیت این است که خدمت به مردم، مردم یاری و مردم دوستی را مورد توجه و عنایت قرار دهیم.

,

سردار حسن زاده گفت:  کسانی که در انجام امور خیر گام بر میدارند، در واقع توفیق و نعمت الهی است که نصیبشان شده است.

,

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توفیق را دارد در کانون های اقداماتی که انجام می دهد اصل و اساس کارش را بر مبنای مردم داری و محرومیت زدایی نهادینه کند.

,

سردار حسن زاده اضافه کرد: قرارگاه ثامن نیروی زمینی سپاه در شمال شرق در کنار ایجاد امنیت پایدار، نیروهای به کار گرفته در مرزهای کشور و داشتن هوشیاری و اشراف اطلاعاتی لازم از کشور  کانون همه اقداماتش را متمرکز در زمینه های مردم یاری و محرومیت زدایی قرار داده است.

,

جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: در استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی ماموریت داریم شهرها و روستاهای مرزی مورد توجه قرار دهیم و  تاکنون در امورات عمرانی، غیرعمرانی و معیشتی گام های خوبی برداشته شده است.

,

وی از کلنگ زنی پنج هزار و 252 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کشور و آغاز اقدامات اجرایی آنها خبر داد و گفت:. همچنین احداث بندهای خاکی در روستاهای مرزی بارقه های امید را برای مردم به ارمغان آورده است.

,

سردار حسن زاده اضافه کرد: باید شهرها و روستاهای مرزی را آباد کنیم تا مراکز استان ها پیشرفت کنند و نباید از این مسئله مهم غفلت شود.

,

وی یادآور شد: طی 15 ماه گذشته چهارمین سری از جهیزیه بیش از دوهزار و 500 جهیزیه در بین زوجهای جوان توزیع شده است.

,

جانشین قرارگاه ثامن سپاه پاسداران در انتها افزود: با انسجام و هماهنگی بین ادارات، سازمانها، استانداریها، فرمانداری ها می توان کارهای بزرگی را رقم زد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه