اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه عنوان کرد

پرداخت ۸۸ درصد سهمیه اعتبارات اشتغالزایی روستایی

پرداخت ۸۸ درصد سهمیه اعتبارات اشتغالزایی روستایی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۸۸ درصد سهمیه اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: ۸۸ درصد سهمیه اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری استان با اعتبار ۲۹۸ میلیارد تومان و با ۵۶۵۹ فرصت شغلی توسط بانک‌های عامل به متقاضیان این حوزه پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سهم اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری، اشتغالزایی مناطق زلزله زده و مشاغل خانگی دستگاه‌های حمایتی ۱,۳۳۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود ۸۶۸ میلیارد تومان آن جذب شده است.

,

این مسئول با اشاره به حوزه اشتغال خانگی نیز گفت: سهم اشتغال خانگی از اعتبارات تخصیص داده شده طی امسال ۱۱۸۰ فرصت شغلی است.

,

عزیزی با اشاره به طرح‌ها و سیاست‌های حوزه اشتغال استان نیز گفت: طرح یارانه دستمزد، مشوق بیمه‌ای، تأمین مالی خرد و مهارت آموزی در محیط واقعی کار از جمله این طرح‌ها است و بر اساس آن، دولت مشوق‌هایی را برای کارفرمایان به واسطه جذب بیکاران در نظر گرفته است.

,

وی با اشاره به طرح یارانه دستمزد عنوان کرد: سهمیه امسال استان برای این طرح حدود ۱۰ هزار و ۷۵۰ نفر است و در قالب آن دولت یک سوم دستمزد ماهانه براساس حداقل قانون کار را به مدت یکسال به حساب کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی که نسبت به جذب دانش آموختگان شهرستان‌های با نرخ بیکاری بالاتر از متوسط نرخ بیکاری استان می‌کنند، واریز می‌کند.

, براساس,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه سهمیه امسال استان برای طرح مشوق بیمه‌ای ۷۱۵۰ نفر است، بیان داشت: دانش آموختگان دانشگاهی که پس از کارورزی جذب بنگاه‌های اقتصادی شوند، مشمول این طرح می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه