اخبار داغ

مدیرکل امور عشایری کرمانشاه:

متقاضیان حضور در نمایشگاه ملی توانمندی‌های عشایر ثبت‌نام کنند

متقاضیان حضور در نمایشگاه ملی توانمندی‌های عشایر ثبت‌نام کنند
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: متقاضیان حضور در چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور تا ۱۲ مرداد ماه فرصت ثبت نام دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, المللی,

وی با بیان اینکه رویکرد این نمایشگاه تبیین نقش روستاییان و عشایر در سال رونق تولید است، افزود: عشایر استان کرمانشاه به منظور شرکت و درخواست غرفه در این نمایشگاه ملی فراخوان شده‌اند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه بیان داشت: متقاضیان شرکت کننده در این نمایشگاه برای درخواست غرفه می‌توانند تا پایان روز ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان امور عشایر ایران به نشانی www.ashayer.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم درخواست شرکت در نمایشگاه اقدام کنند.

,
,
,

این مسئول بیان داشت: محورهای شرکت در این نمایشگاه شامل زنجیره تولید گوشت، بوم‌گردی عشایر، گیاهان دارویی، صنایع دستی، فرآورده‌های دامی و لبنی، صنایع تبدیلی و بسته بندی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها است.

, آپ‌ها,

وی موسیقی سنتی و هنرهای آئینی، پوشاک سنتی و محلی، شرکت‌های مهندسی و خدماتی عشایر، کارخانجات و کارگاه‌های تولید نهاده‌های دامی، انرژی‌های پاک، مجله و نشریه‌های عشایری، تجهیزات آبرسانی و عمرانی و سایر فعالیت‌های صنعتی، صنفی و فرهنگی عشایر را از دیگر محورهای این نمایشگاه عنوان کرد.

محمدی عنوان کرد: سال گذشته ۷۰۰۰ نفر از عشایر استان در این نمایشگاه حضور داشتند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه